Hocam bize de kimse istemeden TT altyapısı geldi. Fakat Superonline kullanıyoruz, TT altyapı sebebiyle tüm paketlerden yararlanamıyoruz. Superonline altyapısı talebinde bulunmayı düşünüyorum şubeye gidip. Siz Superonline altyapısı nasıl getirttiniz ?
Benim bulunduğum şehirde pek çok mahalleye döşenmeye başladı, biz daha önce imza falan toplamadık, geleceği zaten planlıydı.
 
Direkt ilçe adı falan vermeyeyim ne olur ne olmaz :D, İzmir'de oturuyorum.
Bende İzmir'deyim. Bulunduğum bölgeye TT daha yeni tamamladı altyapı işlerini. Fakat dediğim gibi Superonline kullanıcısı olarak istediğim paketlerden faydalanamıyormuşum. Mecbur gidip altyapı talebinde bulunacağım gibi.