Rg 477v 22 bin TL edecek cihaz değil hocam hele 406v ye girmiyorum bile unisoc zımbırtısı. Hayır Switch OLED'e falan yakın fiyatı olsa anlarımda Switch orijinal donanım olduğu için kaliteli oyun konusunda daha potansiyel bir cihaz olmasına rağmen rg 477V'ye ROG Ally parası falan vermek abartı.
Bak bu olabilir ama diğerleri için o fiyatlar çok overprice.
SD'nin asıl olayı batarya optimizasyonu değil de turnip driver'ıdır. Örnek verecek olursam artık yaşlandı diyebileceğimiz 865 bile turnip sayesinde yeni nesil MediaTek'lere kafa tutacak kadar FPS alıyor optimizasyon bu konuda çok önemli.
Bende linyuvo vardı bir modeli hall effect ama hangisi hatırlamıyorum. TR de 10 yılda bir düşüyor memnundum.
Modeli buldum KS31 modeliymiş, hatta konusunu da açmışım.
https://techolay.net/sosyal/konu/gamepadin-gercek-hall-effect-olup-olmadigi-nasil-anlasilir.111070/