Merhaba, iyi sosyaller. TurkNet kullanıyorum ve eskiden IPv4 ayarlarından DNS’i 1.1.1.1 gibi bir şey yapıyordum, tam hatırlamıyorum; ekstra programa ihtiyaç olmadan Discord’a girebiliyordum. Fakat şu an aynısını yapmama rağmen giremiyorum. SplitWire çözümlerini kullandığımda ise bazı oyunlara/programlara giremediği oluyor.
SplitWire bende de problem yaratıyordu. Her şeyi kaldırıp split içerisinden GoodByeDPI sekmesinden tek kullanımlık seçeneği ile DC giriyorum ve oyunlarda sorun yaşamıyorum. Ama bilgisayarı her yeniden açışınızda bunu yapmanız gerekiyor. Ben üşenmiyorum açıyorum bir sorun yaşamıyorum.