Merhaba, iyi sosyaller. TurkNet kullanıyorum ve eskiden IPv4 ayarlarından DNS’i 1.1.1.1 gibi bir şey yapıyordum, tam hatırlamıyorum; ekstra programa ihtiyaç olmadan Discord’a girebiliyordum. Fakat şu an aynısını yapmama rağmen giremiyorum. SplitWire çözümlerini kullandığımda ise bazı oyunlara/programlara giremediği oluyor.
Son düzenleyen: Moderatör: