Detaylar
Kim cevapladı?FreezyRagnar
Uzman
- Katılım
- 18 Eylül 2024
- Mesajlar
- 94
- Beğeniler
- 8
Bende açamıyordum bir ara. Kaspersky gibi antivirüs programı kurdukdan sonra otomatikmen defender'da açılmışdı. Antivirüs programın var mı ?
yok bendeBende açamıyordum bir ara. Kaspersky gibi antivirüs programı kurdukdan sonra otomatikmen defender'da açılmışdı. Antivirüs programın var mı ?
The Shorekeeper
Üstün
1. Regedit'i açın.
2.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SecurityHealthService bu konuma gidin.3.
Start anahtarına iki kere tıklayın ve gelen ekranda değeri "3" olarak ayarlayın.4. Sistemi yeniden başlatın.
böyle hata alıyorum
1. Regedit'i açın.
2.HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SecurityHealthServicebu konuma gidin.
3.Startanahtarına iki kere tıklayın ve gelen ekranda değeri "3" olarak ayarlayın.
4. Sistemi yeniden başlatın.
Dosya Ekleri
The Shorekeeper
Üstün
Regedit'i açarken sağ tıklayın ve yönetici olarak başlatıp öyle deneyin.
Yine aynısı oldu. uğraşmayı bıraktımRegedit'i açarken sağ tıklayın ve yönetici olarak başlatıp öyle deneyin.