Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 20 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.323
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 27
- Beğeniler
- 5.539
16 GB oldugundan emin misin? 8 GB gozukuyor. Ayrica tamamen normal. RAM'in kullanilmasi kotu bir sey degil, aksine modern bir isletim sisteminin daha hizli ve daha az gecikme ile calismasi icin gerekli.
Baska bir iste, oyunda vesaire RAM gerektiginde Windows oyuna yonelik bellek onceliklendirme yapiyor zaten. RAM kullanimina bu kadar takilmamalisiniz.
Baska bir iste, oyunda vesaire RAM gerektiginde Windows oyuna yonelik bellek onceliklendirme yapiyor zaten. RAM kullanimina bu kadar takilmamalisiniz.
Burada ana problem fazla RAM kullanımı değil, 16 GB RAM'inin 8 GB olması. Fark ettiysen 8 GB donanıma ayrılmış yazıyor. Sen şu an 8 GB RAM kullanıyorsun. O kadar program açtığın için de haliyle dolu gözüküyor.
RAM'lerin nedir? Farklı RAM falan mı kullanıyorsun?
RAM'lerin nedir? Farklı RAM falan mı kullanıyorsun?
İki tane 8 GB RAM aynı marka ve hızda. Acaba biri çıktı mı falan dedim ama DxDiag'da Total 16 gösteriyor.
Açtığım herhangi bir program yok. Görüldüğü üzere browser ve WhatsApp dışında bir şey yok.
Başka bir konuda BIOS ayarlarını sıfırlamışlar düzelmiş. Dedim ben de yapayım, yapmaz olaydım. Bu sefer Windows'ta oturum açamıyorum. Pin girdiğim kısımda resimdeki hatayı alıyorum. Telefonumdaki Windows uygulaması ile karekod okutuyorum ama yine hata veriyor.
Neyse bu PİN ekranında bir bug var. Bir türlü atlayamıyorsunuz. Sonunda uğraşa uğraşa güvenlik anahtarı dışında giriş ekranı geldi. Onunla oturum açabildim.
RAM kullanımını kontrol ettim düzelmiş.
BIOS sıfırlamasıyla düzeldi. Muhtemelen Windows güncellemelerinden - Vanguard gibi Riot Games alakalı bir şeyler buna sebep oldu diye düşünüyorum.
Son kullanım...
Açtığım herhangi bir program yok. Görüldüğü üzere browser ve WhatsApp dışında bir şey yok.
Başka bir konuda BIOS ayarlarını sıfırlamışlar düzelmiş. Dedim ben de yapayım, yapmaz olaydım. Bu sefer Windows'ta oturum açamıyorum. Pin girdiğim kısımda resimdeki hatayı alıyorum. Telefonumdaki Windows uygulaması ile karekod okutuyorum ama yine hata veriyor.
Neyse bu PİN ekranında bir bug var. Bir türlü atlayamıyorsunuz. Sonunda uğraşa uğraşa güvenlik anahtarı dışında giriş ekranı geldi. Onunla oturum açabildim.
RAM kullanımını kontrol ettim düzelmiş.
BIOS sıfırlamasıyla düzeldi. Muhtemelen Windows güncellemelerinden - Vanguard gibi Riot Games alakalı bir şeyler buna sebep oldu diye düşünüyorum.
Son kullanım...
Son düzenleyen: Moderatör:
Şu an 16 GB olarak çalışıyor, güzel. Bu arada RAM'iniz 2400 MHz'de çalışıyor, XMP/EXPO kapalıysa açabilirsiniz.
Benzer konular
- Mesaj
- 10
- Görüntüleme
- 376
- Mesaj
- 0
- Görüntüleme
- 41