Wraith Ace Serenity mi yoksa Ace Storm mu alınmalı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan talkotalko
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 32
  • Etiketler Etiketler
    wraith

talkotalko

Çalışkan
Katılım
18 Ağustos 2025
Mesajlar
23
Beğeniler
5
Mevcutta Lamzu Maya X kullanıyorum. 1600 DPI, 4000 Hz ile ve Spirit of Aim mouse pad var; fakat bir gün iyi iken bir gün kötü performansım oluyor. Tutarlı değil yani, tracking yaparken durdurma yapmak için elimi sıkıyor veya mikro flicklerde fail oluyorum.

CS2 0.88 sens, BF6 9.5 sens, Warzone 2.60 sens oynuyorum. Her türlü FPS oyunlarını oynuyorum; bu yüzeylerden hangisini almalıyım? Serenity mi yoksa Storm mu?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…