talkotalko
Çalışkan
- Katılım
- 18 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 23
- Beğeniler
- 5
Mevcutta Lamzu Maya X kullanıyorum. 1600 DPI, 4000 Hz ile ve Spirit of Aim mouse pad var; fakat bir gün iyi iken bir gün kötü performansım oluyor. Tutarlı değil yani, tracking yaparken durdurma yapmak için elimi sıkıyor veya mikro flicklerde fail oluyorum.
CS2 0.88 sens, BF6 9.5 sens, Warzone 2.60 sens oynuyorum. Her türlü FPS oyunlarını oynuyorum; bu yüzeylerden hangisini almalıyım? Serenity mi yoksa Storm mu?
CS2 0.88 sens, BF6 9.5 sens, Warzone 2.60 sens oynuyorum. Her türlü FPS oyunlarını oynuyorum; bu yüzeylerden hangisini almalıyım? Serenity mi yoksa Storm mu?