Bende bu kolu almayı düşünüyorum. Ortalama piller kaç ay dayanıyor. Bir de ben olsam pilden yana sıkıntı çekiyorsam Xbox bataryasını alırdım. DualSense düşünüyordum onda da şarj et vb sorun bana kalırsa onda da orijinal standını alacaktım ama DualSense PC'de bazı oyunlarda da kablolu bağlantı istiyor bundan dolayı xboxa yöneldim.
 
Bende bu kolu almayı düşünüyorum. Ortalama piller kaç ay dayanıyor. Bir de ben olsam pilden yana sıkıntı çekiyorsam Xbox bataryasını alırdım. DualSense düşünüyordum onda da şarj et vb sorun bana kalırsa onda da orijinal standını alacaktım ama DualSense PC'de bazı oyunlarda da kablolu bağlantı istiyor bundan dolayı xboxa yöneldim.
Bana 2-3 hafta anca dayanıyor ortalama hafta 4 günde 3-4 saat oyun atıyorum yetersiz. Piller de varta ve duracell diğerleri tercih edilmemesi gerekiyor.
 
Pil bence hem daha ucuz hem daha uzun süre gidiyor. Ben Recyko 2600MAh'lık pil kullanıyorum toplam 5200MAH ediyor. Xbox bataryaları ise 1500MAh'ta kalıyor.
 
Pil bence, bir tane batarya alacağına 4 tane şarj edilebilir pil alıp dönüşümlü kullanarak hızlıca değiştirebilirsin.