Modlu kameralarla falan uğraşırım derseniz 13 Ultra ana kamera performansında üstün. Ön kamera, premium hissiyat, panel ve arabirim olarak da S23 Ultra üstün. Ben kamerayla çok haşır neşir birisi olarak panel ve premium hissiyat için S23 Ultra alırdım, yazılım da cabası. Ayrıca ana kamerada S23 Ultra üstün derken ahım şahım bir üstünlükten bahsetmiyorum, düşük ışıkta daha büyük sensörden dolayı 13 Ultra için gren kavramı neredeyse yok oluyor, bu fark hissedilir birazcık. Tabii cilt tonu, telephoto, ultra geniş açı ve özellikle ön kamerada S23 Ultra'nın üstünlüğü de hissedilir. Yoruma biraz subjektiflik katacağım; nolursa olsun o kadar para verip o kadar kötü ön kameraya sahip bir cihaz almazdım. Özellikle düşük ışıkta ne kirpik ne yüz hatları hiçbiri belli olmuyor.
Genel olarak S23 Ultra daha iyi bir ürün.
Genel olarak S23 Ultra daha iyi bir ürün.
Son düzenleyen: Moderatör: