Merhabalar.
Arkadaşım ile geçen gün Akakçe üzerinde gezerken bir ürünün fiyatının yanlış girilmiş olduğunu farkettik. Satıcı bir 0'ı eksik yazmıştı; yani 30K yazması gereken yerde 3K yazmıştı. O an şansımızı deneyip ürünün siparişini verdik ve ürünün stoğu bitti. Biz muhtemelen iptal olur vb. diye düşünüp goygoy yaparken bir kaç saat sonra ürün onaylandı. Aradan geçen bir kaç saat sonra da sipariş durumu "Kurye bekleniyor" durumuna düştü. Hatta biz kuryeye de verilmez diye düşünürken ertesi gün kuryeye verildi ve bize kargo firmasından da "Tarafınıza kargo verilmiştir." diyerek kargo takip bilgisi paylaşıldı. Biz de kargonun gelmesini bekledik.
Bahsi geçen ürün ertesi gün ilçeye ulaştı. Dağıtıma çıkmadı ve biz de dedik ki herhalde ertesi gün dağıtıma çıkar. Lakin dağıtıma çıkmak yerine gönderici geri gönderim talimatı oluşturmuş ve kargo şirketi de dağıtıma çıkarmak yerine iadeye koymuş ürünü.
Biz de şubeye gittik bu sabah ve kargoyu istedik; lakin kargo şubesi bu ürünün iade olduğunu ve bize veremeyeceğini söyledi. Biz de teşekkür edip çıktık. Satıcıyla da iletişime geçmeye çalıştık ama herhangi bir yanıt alamadık. Sipariş onaylanıp ürün kargoya verildikten sonra ve de kargo kapımın dibine gelmişken satıcının cayıp kargodan iade talimatı vermesi garip geldi. Böyle bir hakları var mı yok mu bilmediğim ve de hukuktan pek anlamadığım için yapay zekaya sordum ve bana böyle bir hakları olduğu ama sonuçta fatura kesip kuryeye elleriyle teslim etmesinden dolayı bir umut THH'ye başvurmamızı söyledi. Başına böyle bir olay gelen var mı ya da bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatabilir mi? Çok teşekkür ederim şimdiden. ^^