Andrea Kimi Antonelli
Uzman
Sorum başlıktaki gibi. Merak ettim aralarındaki fark ne diye. Çünkü kampanya farkı falan da oluyor.
Ayrıca Albaraka'da kullanıyor. 3 banka kullanıyor yani. Evet, kampayanlarda bzen ayrımcılık oluyor (açıkça belirtiliyorsa gerçekten de diğerleri geçersiz sayılıyor indirimden vs).Sorum başlıktaki gibi. Merak ettim aralarındaki fark ne diye. Çünkü kampanya farkı falan da oluyor.