Bu şiir için söylediklerim genel olarak diğer şiirler için de geçerli o yüzden diğer şiirleri tek tek değerlendirmeyeceğim. Başta da dediğim gibi başlangıç için güzel olduklarını düşünüyorum. Şiir yazmayı istemek bile çok büyük bir olayken sen eyleme de geçmişsin. Naçizane tavsiyem, tek seferde birden çok şiir yazmak yerine duygu ve düşüncelerini sadece bir şiir üzerine aktarmaya çalışman daha iyi olur. Serbest düzen yerine de hece ölçüsü ile şiirler yazmaya çalışabilirsin. Çok daha zor ve çok daha kafa yormayı gerektiren bir süreç olacak ama sana da pek çok şey katacaktır. Heceleri tutturmak için aynı anlamlardaki farklı kelimelerin arayışına girerken pek çok yeni kelime de öğreneceksin. Şiiri yazdıktan sonra günlerce şiir üzerinde çalışabilirsin. Eğip bükebilir, sağını solunu değiştirebilirsin. Hiçbir şiir ham haliyle kalmayı hak etmiyor diye düşünüyorum. Misal benim ilk kıtasını bu yılın başında yazmaya başladığım, 1 haftada 4 kıtaya tamamlayabildiğim ve aylar boyunca sürekli üstünde oynamalar yaptığım bir şiirim bile var. Her okuduğumda bir yerinden rahatsız olup daha güçlü hale getirmeye çalışıyorum.