Merhaba arkadaşlar,
Don birkaç gündür canım acayip sıkkınken ve depresifken birkaç şiir yazdım. Bazen kafiye tutturmaya çalıştım, bazen de içimden ne geliyorsa. Sizin fikirlerinizi merak ettim birden, eleştirilerinizi bekliyorum. Çünkü çok büyük bir ilham kaynağım veya bilgim yok şiirler hakkında, bilgisi olan insanların beni eleştirmesinden memnun kalırım. Bu arada şiirlerin hepsi genel olarak bir şeye, bir kişiye veya bir duyguya ithafen yazıldı. Tabii burada bu kişileri veya duyguları araç olarak kullandım.
Don birkaç gündür canım acayip sıkkınken ve depresifken birkaç şiir yazdım. Bazen kafiye tutturmaya çalıştım, bazen de içimden ne geliyorsa. Sizin fikirlerinizi merak ettim birden, eleştirilerinizi bekliyorum. Çünkü çok büyük bir ilham kaynağım veya bilgim yok şiirler hakkında, bilgisi olan insanların beni eleştirmesinden memnun kalırım. Bu arada şiirlerin hepsi genel olarak bir şeye, bir kişiye veya bir duyguya ithafen yazıldı. Tabii burada bu kişileri veya duyguları araç olarak kullandım.
Son düzenleyen: Moderatör: