Beni tanıyanlar için de ben de bir bilgi geçeyim, 300K hattında tıkandım ben. Benim tıkanma sebebim son 3 aydır ciddi psikolojik buhranda olmamdı. Zaten benim ciddi psikolojik sorunlarım olduğu için ve üstüne üstlük sınavdan 1 ay önce takımdan ayrılmamla birlikte sınav maratonum ciddi bir kopuşa girmişti.
Netlerim Esat kardeşimle neredeyse aynıydı, tek farkımız TYT Fenimiz arasındaki 2 kat fark ve geometri denen b*k çukuru dersti.
Bu sene ilk tercihim İÜC FTR oldu, son sıram da İMÜ FTR oldu. Gelmediği an mezuna bırakıp sağlam tıp çalışmasına gireceğim.
Bu arada Esatım eline sağlık, güzel yazı olmuş.