YKS Serüvenim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mr.esat
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
  • Etiketler Etiketler
    yks
Abi iyice sıkı sıkı çalışmak gerekiyor keşke bi 10. sınıfta baslasaydim diyorum bazen ama daha 2 sene var şimdi başlarsam iyi yerlere gelebilirim.
İyi ki 10. sınıfta başlamamışsın bu arada.
 
Puanı veya aldığı başarı önemli değil bence, geçtiği geçirdiği yollar ve deneyimler ile bize öğüt veriyor, bence gayet güzel esat hocamın öğütlerini de dinlerim hak veririm abartmaya gerek yok bence.

İyi ki 10. sınıfta başlamamışsın bu arada.
Niye ki? Ergenliğin tadını da çıkarırız ders de çalışırız iyi olurdu bence. Aşırı deli gibi çalışılmaz onuncu sınıfta zaten, bi ön hazırlık olarak bahsettim.
 
Beni tanıyanlar için de ben de bir bilgi geçeyim, 300K hattında tıkandım ben. Benim tıkanma sebebim son 3 aydır ciddi psikolojik buhranda olmamdı. Zaten benim ciddi psikolojik sorunlarım olduğu için ve üstüne üstlük sınavdan 1 ay önce takımdan ayrılmamla birlikte sınav maratonum ciddi bir kopuşa girmişti.
Netlerim Esat kardeşimle neredeyse aynıydı, tek farkımız TYT Fenimiz arasındaki 2 kat fark ve geometri denen b*k çukuru dersti.
Bu sene ilk tercihim İÜC FTR oldu, son sıram da İMÜ FTR oldu. Gelmediği an mezuna bırakıp sağlam tıp çalışmasına gireceğim.
Bu arada Esatım eline sağlık, güzel yazı olmuş.
 
12K yaptım kardeşim ve bu sıralamalarda bu kadar övülmek isteyen başka birisi görmedim

Ben forumda forum kurulduğundan beridir ders konularında aktifim.
Sözüm vardı, istek de oldu açtım konuyu.

Evet, insanlara başarıyı göstermek gibi bir kıvanç var içimde de. Bunun amacı hava atmak değil, sevdiklerime sevincimi paylaşmak ve sevdikleirme yardımcı olmak.

Baban eldivenle sevemediği için bunları anlamaman normal.

Eğer etkileşim ve şakşak isteseydim öteki forumda açardım konuyu, niye açmadım? Çünkü buradaki insanlarla samimiyim, buradakileri daha çok seviyorum ve orada senin gibi kalitesizler yok. Senden de iyiyim, bitti gitti ağlamana gerek yok bu kadar. Selametinen.

Geçmiş olsun, sağlık olsun. Gelmezse de 1 senede 300K gayet iyi sıralamalara çekilir.
 
Hocam valla konu başlığını görünce son sene 35-40 netlerden başlayarak kazandınız zannettim. Son derece normal bir YKS süreciymiş.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…