Ben 10'a geçiyorum da sene boyunca bi 10 problem 10 paragraf rutini oluşturmayı planlıyorum. Sizce nasıl olur gerek var mi?
Detaylar
Kim cevapladı?mr.esat
Üstün
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 4.502
- Çözümler
- 12
- Beğeniler
- 5.599
11'e.
70TYT ile falan yaza başlamışımdır.
Matematik konularını bitir yeter bence.Ben 10'a geçiyorum da sene boyunca bi 10 problem 10 paragraf rutini oluşturmayı planlıyorum. Sizce nasıl olur gerek var mi?
Gelmezse AYT tarafını, TYT Matematik ve TYT Biyoloji'yi sıfırdan alacağım. Sınavı düzen disiplin değil psikoloji kazandırıyor bunu öğrendim bu sene.Geçmiş olsun, sağlık olsun. Gelmezse de 1 senede 300K gayet iyi sıralamalara çekilir.
En azından 07'li olduğum için 1 senelik avantajım var, onu kullanabilirim.
Yahya Nuroğlu
Uzman
- Katılım
- 9 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 624
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 559
Ben de büyük bir hezimet yaşadım bu sene. AYT yaktı beni. Sağlık sorunlarım da vardı ondan dolayı da pek verimli çalışamadım. Bu sene sağlık sorunlarımı çözüp mezuna kalacağım. Bir duanızı alırım 
Son düzenleme:
mr.esat
Üstün
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 4.502
- Çözümler
- 12
- Beğeniler
- 5.599
Geçmiş olsun tâbi.Ben de büyük bir hezimet yaşadım bu sene. AYT yaktı beni. Sağlık sorunlarım da vardı ondan dolayı da pek verimli çalışamadım. Bu sene. Bir duanızı alırım![]()
mr.esat
Üstün
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 4.502
- Çözümler
- 12
- Beğeniler
- 5.599
Yav bu dershane mevzusu pek kafamı karıştırıyor benim.
Bilemiyorum mâlesef, çok sahsi bunlar. Disiplin yoksa ve okul kötüyse gidilebilir.
Ben şu an gidecek olsam evde tatlı tatlı 2saat düzenli çalışırdım.
Gitmezdim yani.
Güzel sıralama yapmışsın, tebrikler. İstediğin yer tutar ve üniversite hayatın da güzel geçer umarım.
Ben de önümüzdeki YKS'ye gireyim diyorum bi, hedef 30 yaşına kadar okumak xd.
Ben de önümüzdeki YKS'ye gireyim diyorum bi, hedef 30 yaşına kadar okumak xd.
mr.esat
Üstün
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 4.502
- Çözümler
- 12
- Beğeniler
- 5.599
Gönlüne göre kral. Eyvallah.Güzel sıralama yapmışsın, tebrikler. İstediğin yer tutar ve üniversite hayatın da güzel geçer umarım.
Ben de önümüzdeki YKS'ye gireyim diyorum bi, hedef 30 yaşına kadar okumak xd.
Hocam merak ettim de AYT netiniz kaçtı bu zamanlarda?
Hocam bu sıralamaya çok daha iyi gelmesi gerekiyordu, sınav zordu çünkü. Belki en çok isteğiniz yer gelir sıralamalar artarsa.ona rağmen 8.1K ham sıralama yaptım. OBP yüzünden de 8.7K