- Katılım
- 17 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.644
- Makaleler
- 1
- Beğeniler
- 4.262
Ergenliğin tadı çıkmaz hocam. Bol bol saçın yağlanır, sivilcen çıkar ve kokarsın.
İyi ki 10. sınıfta başlamamışsın bu arada.Abi iyice sıkı sıkı çalışmak gerekiyor keşke bi 10. sınıfta baslasaydim diyorum bazen ama daha 2 sene var şimdi başlarsam iyi yerlere gelebilirim.
Özleyeceksin, her yaşı. Hepsinin tadı ayrı güzel bence.Ergenliğin tadı çıkmaz hocam. Bol bol saçın yağlanır, sivilcen çıkar ve kokarsın.
Niye ki? Ergenliğin tadını da çıkarırız ders de çalışırız iyi olurdu bence. Aşırı deli gibi çalışılmaz onuncu sınıfta zaten, bi ön hazırlık olarak bahsettim.
Evet hocam. Adım kokarcaya çıkmasın diye her gün banyo yaparımÖzleyeceksin, her yaşı. Hepsinin tadı ayrı güzel bence.
Bakımlarını düzgün yaptıktan sonra bence bunlara kafa yormanın manası yok.
12K yaptım kardeşim ve bu sıralamalarda bu kadar övülmek isteyen başka birisi görmedim![]()
Geçmiş olsun, sağlık olsun. Gelmezse de 1 senede 300K gayet iyi sıralamalara çekilir.Beni tanıyanlar için de ben de bir bilgi geçeyim, 300K hattında tıkandım ben. Benim tıkanma sebebim son 3 aydır ciddi psikolojik buhranda olmamdı. Zaten benim ciddi psikolojik sorunlarım olduğu için ve üstüne üstlük sınavdan 1 ay önce takımdan ayrılmamla birlikte sınav maratonum ciddi bir kopuşa girmişti.
Netlerim Esat kardeşimle neredeyse aynıydı, tek farkımız TYT Fenimiz arasındaki 2 kat fark ve geometri denen b*k çukuru dersti.
Bu sene ilk tercihim İÜC FTR oldu, son sıram da İMÜ FTR oldu. Gelmediği an mezuna bırakıp sağlam tıp çalışmasına gireceğim.
Bu arada Esatım eline sağlık, güzel yazı olmuş.
50 küsür TYT ile başlamıştım.Hocam valla konu başlığını görünce son sene 35-40 netlerden başlayarak kazandınız zannettim. Son derece normal bir YKS süreciymiş.![]()
Sınav yılına mı?