Geçmiş olsun, sağlık olsun. Gelmezse de 1 senede 300K gayet iyi sıralamalara çekilir.
Gelmezse AYT tarafını, TYT Matematik ve TYT Biyoloji'yi sıfırdan alacağım. Sınavı düzen disiplin değil psikoloji kazandırıyor bunu öğrendim bu sene.
En azından 07'li olduğum için 1 senelik avantajım var, onu kullanabilirim.
 
Ben de büyük bir hezimet yaşadım bu sene. AYT yaktı beni. Sağlık sorunlarım da vardı ondan dolayı da pek verimli çalışamadım. Bu sene sağlık sorunlarımı çözüp mezuna kalacağım. Bir duanızı alırım :)
 
Son düzenleme: