O kadar çok bestemiz var ki hangi birini atlasam küfür yeriz, bunlar da onlardan yalnızca ikisi.
Küfürsüz küfür etkisi yaratanlardan, tek maçlıklardan ziyade olabildiğince stadlarda aktif söylenenleri seçmek naçizane hocam. Sağ olun gene de.
Haklisiniz hocam ancak biraz geri de kaldim aktif soylenenler konusunda.O kadar çok bestemiz var ki hangi birini atlasam küfür yeriz, bunlar da onlardan yalnızca ikisi.
Küfürsüz küfür etkisi yaratanlardan, tek maçlıklardan ziyade olabildiğince stadlarda aktif söylenenleri seçmek naçizane hocam. Sağ olun gene de.
Küfürsüz olanları seçin, küfürlü olanları seçenlerin mesajlarını raporlayacağım önden belirteyim. Takım takım favorilerimi listeliyorum. Beşiktaş'taki asıl favorim bu değil, asıl favorim 'Beşiktaş'ım Benim Biricik Sevgilim' bestesi ama özellikle CSKA maçındaki tribündeki hâli.
Beşiktaş:
Galatasaray:
Fenerbahçe:
Bursaspor:
Eskişehirspor:
Göztepe:
ADS:
Kocaelispor:
Karşıyaka:
Aklıma gelenler bunlar. Bunlar arasındaki favorilerim Beşiktaş'ı ayrı tutarak( Beşiktaş subjektif olacağım bir alandır, biliyorsunuz.) Fenerbahçe-Eskişehirspor-Bursaspor-ADS-Kocaelispor-Karşıyaka-Göztepe şeklinde gider.
@michaelscofield sen GS tribüncüsüsün, hangi beste buraya girmeli sence?
Ohooo %60'ı elendi zaten hocam
'Bile' derken? TS'de doğru dürüst koyacak beste yok ki.
Beşiktaş-Kayserispor, Sinan Engin ve Yıldırım Demirören giydirmesi favorimdir.
Beşiktaş'ın Tümer Metin bestesi güzel. Bir de "Mazinde i.... yatar, y.... Fenerbahçe" bestesi.
Ohooo %60'ı elendi zaten hocam
Ama kaydettiklerimde şöyle bir şey var, güzel bence.
Hocalarım, stadlarda aktif söylenenleri seçmeye çalışalım lütfen.Net Tümer Metin'e yazılan pembe teskere derim. Küfür etmeden küfürden fazla etki bırakmıştır.
Düşman değil misiniz GS-FB ile?'Bile' derken? TS'de doğru dürüst koyacak beste yok ki.
Fenerbahçe'nin de Galatasaray'ın da gerek deplasmandan gerekse ev sahibi olduğu maçlardan tonla eklenecek bestesi var.