1. Tık Kupon kampanyasından 750₺’lik kupon oluşturun. (Tık Hızı Kupon Kampanyası - İndirim Kuponları - n11)

2. Axess n11 400TL Chip Para kampanyasına katılın. (n11 yazıp 4566 SMS atın, veya Juzdan üzerinden kampanyayı kabul edin)

3. İncehesap satısından ürünü 9 taksit olarak alabilirsiniz, 1. adımda tanımladığınız kuponu kullanmayı unutmayın. (Amd Ryzen 9 9950x 4.30ghz 16 Çekirdek 64mb Önbellek Soket Am5 Acac4amd0128 Fiyatları ve Özellikleri)

@LH44 siz düşünüyordunuz sanırım hocam.

Yani çok düşmemiş. Kartıma uygun taksit de yok, sanırım biraz daha bekleyeceğim.
 
Oyun konusunda zaten kimse bunu alın kullanın demiyor paranızla rezil olmanıza gerek yok.

Sen 9950X3D al ben sana 2 ccd kullanman için gereken ayarı veririm. X3D'yi tamamen oyuna ayırırsın kalan ıvır zıvır Windows+yancı programları 32MB'li Ccd'ye sallarsın.
 
Sen 9950X3D al ben sana 2 ccd kullanman için gereken ayarı veririm. X3D'yi tamamen oyuna ayırırsın kalan ıvır zıvır Windows+yancı programları 32MB'li Ccd'ye sallarsın.

9950X3D2, tek CCD düştüğünde 50 ns veriyor. Bunu 9850X3D bile veremiyor şu anda. İnsanlar kullanmasını bilmiyor. Ayarlayın 8800:2200, bu işin daha ötesi var mı?

1778161240410.webp
 
9950x işlemciyi B650 Tomahawk Wi-Fi ile kullanıyorum. 2DPC 2R şeklinde 3600 MT/s üstüne çıkamadım kanser etti beni. Artık 2x16GB olacak şekilde sadece EXPO açıp 6000MT/s CL30 şeklinde kullanıyorum. Elimdeki RAM kitleri F5-6000J3036F16GX2-FX5 - Overview - G.SKILL International Enterprise Co., Ltd. bu şekilde. X870E platformuna geçsem belki 5600MT/s şeklinde çalıştırabilirdim ama artık yoruldum ve sadece tak kullan iş yapıyorum. İşlerimi sanal makinadan çıkardım mevcut kasanın yanına 2. PC'yi kurdum ordan devam etmekteyim. Bu işlemciyle 4 DIMM kullanmayı düşünen yaşayacağı RAM senaryolarını iyice süzgeçten geçirip öyle tercih etmeli. Oyun için kullanacak arkadaşların tek CCD'ye sahip işlemcilere yönelmeleri daha doğru olur.
 
Sen 9950X3D al ben sana 2 ccd kullanman için gereken ayarı veririm. X3D'yi tamamen oyuna ayırırsın kalan ıvır zıvır Windows+yancı programları 32MB'li Ccd'ye sallarsın.
Ben indirimi paylaştığımda sipariş geçmiştim abi çoktan, X3D versiyonu çok pahalı geliyordu zaten hiç tercihlerim arasında olmadı. X870E Carbon’u da alırsam tam olacak.