Vâveylâ
Uzman
Zaten onu da almam ama bu bütçeye X8 Pro alınır. A57'nin ederi max 22 bin.Biri oyuncu telefonu, biri daily Drive telefonu...
Zaten POCO en baştan yazılım, iç tasarım, kameralarda kaybediyor.
Samsung ise çipten kaybediyor.
Zaten onu da almam ama bu bütçeye X8 Pro alınır. A57'nin ederi max 22 bin.Biri oyuncu telefonu, biri daily Drive telefonu...
Zaten POCO en baştan yazılım, iç tasarım, kameralarda kaybediyor.
Samsung ise çipten kaybediyor.
Sen onu alırsın o zaman. Casual kullanımda A57 X8 Pro'ya ayıp şeyler yapıyor, bunun en büyük sebebi yazılım/kamera.Zaten onu da almam ama bu bütçeye X8 Pro alınır. A57'nin ederi max 22 bin.
Sen ben Poco, Xiaomi tercih ederiz ama genel kullanıcının gözünde bir yanda Samsung dururken Poco'nun bir itibarı yok.
Zaten onu da almam ama bu bütçeye X8 Pro alınır. A57'nin ederi Max 22 bin.
Sen ben POCO, Xiaomi tercih edersin ama genel kullanıcının gözünde bir yanda Samsung dururken POCO'nun bir itibarı yok.
Genel olarak marka algısı açısından söyledim ya.Aslında Xiaomi ile Samsung'un hedeflediği kitle aynıyken, POCO ile redmagic gibi firmaların hedeflediği kitle aynı olur.
yıllarca Apple fanlarına laf ettik, yıllar geçti Samsung fanları daha beter olmaya başladı. Kardeşim para verip alıyorsunuz, şirketin hissesini değil. Kim paranın karşılığını en iyi şekilde veriyorsa o ürünler alınır, ha X marka ha Z marka. Bu sadece telefon için değil genel bir alışveriş standartıdır.
Samsung fanlığıyla alakası yok işin, işin Poco fanlığıyla alakası var. Bahsi geçen iki telefonun kullanım alanları nispeten farklı. Kaldı ki bu bütçede farklı alternatif sayısı az ama yok değil, Nothing gibi bir marka var yarışta.Yıllarca Apple fanlarına laf ettik, yıllar geçti Samsung fanları daha beter olmaya başladı. Kardeşim para verip alıyorsunuz, şirketin hissesini değil. Kim paranın karşılığını en iyi şekilde veriyorsa o ürünler alınır, ha x marka ha z marka. Bu sadece telefon için değil genel bir alışveriş standartıdır.
Genel olarakta fanları var, konuda da vardır, neden olmasın? Ben zamanında Samsung firmasını çok seven birisi olarak son yıllardaki tutumundan ve cihazlarından oldukça rahatsızım. E alma diyeceksiniz, evet almıyorum, alınmasını da istemiyorum. Görüşlerim sizi rahatsız ediyorsa engelleyin gitsin. Ne bir şekilde firmayı, modeli, fiyatını savunmak zorundasınız, ne de benim görüşlerime karşılık vermek için cihaz karşılaştırma tezleri sunmalısınız.Bu konuda Samsung fanı kimse yok ki?
Şu fiyata (daha üstüne şu bu alınır demeden) en iyisi bu. Marka Samsung diye hoşuna gitmediyse başka marka alırsın.