18 ve 19'u katı cisim, P.K.O.B ve TYT fen hariç bitirdim. 6 yılım kaldı. Hangilerini öncelikli çözeyim?
@Testo Unit @SF26 @Michael MYERS
@Testo Unit @SF26 @Michael MYERS
Zamanım yok hocam.Neden konuları bitirip deneme niyetine çözmüyorsunuz? 18'den başlamışsınız. YKS adı altında ne varsa çözün gitsin. Şu "yeni nesil" sorulardan görmüş olursunuz.
Zaman yetmez muhtemelen. Sınava 3 gün kaldı. Günde 3 deneme çözebilecek kafa varsa arkadaşı alalım direkt üniversiteye.Neden konuları bitirip deneme niyetine çözmüyorsunuz? 18'den başlamışsınız. YKS adı altında ne varsa çözün gitsin. Şu "yeni nesil" sorulardan görmüş olursunuz.
Haftasonu 2026yı çöz.18 ve 19'u katı cisim, P.K.O.B ve TYT fen hariç bitirdim. 6 yılım kaldı. Hangilerini öncelikli çözeyim?
@Testo Unit @SF26 @Michael MYERS