-
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Kasa iyi, karta ise şimdilik undervolt yapabilirsin. Fanlarda RGB'ye önem veriyorsan reverse fan bakabilirsin alt için. Hub'da veya... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Brew_MacMillan tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Anladım hocam muhtemelen 2 tane 120 lik takabiliriz oraya, ileri de bir takviye edeyim ben en iyisi, umarım faydası olur. Fan / RGB... -
stormhawks47 yeni bir konu açtı: Elektronik Segotep FZ6 Pro siyah 2x120mm kule tipi işlemci soğutucu 1.399 TLÖnceki gaming gecesi indirimleri ile aynı fiyata düşmüş. Soğutma performansı için kullanıcı yorumlarına bakarak fikir edinebilirsiniz... -
stormhawks47, Elektronik Nihai MSI Oyun Sistemi ve PRAGMATA: Güçleri birleştirin ve Beklediğiniz Yeni Nesile Ulaşın! başlıklı konuya MSI Türkiye tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Görsel bir devrime hazır olun. MSI, son teknoloji ürünü donanım ve aklınızı alacak bir bilim-kurgu oyununun tehditkar birlikteliği ile... -
stormhawks47, Schneider 1000 VA kesintisiz güç kaynağı RX 9060 XT sisteme yeter mi? başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ortalama 10 dakika falan yeterli gelir. -
stormhawks47, Samsung S25 FE hızlı şarj aletiyle şarj olmasına rağmen yavaş şarj oluyor başlıklı konuya shiedae3 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
PPS standardına uygun olması gerekir. PD destekli ürünler maksimum 20 watt şarj verebiliyor maalesef. Adaptörün üstündeki yazıları... -
stormhawks47, Samsung S25 FE hızlı şarj aletiyle şarj olmasına rağmen yavaş şarj oluyor başlıklı konuya SHERLOCKED tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Adaptör modeli ne? PD destekliyor mu? "Telefoncu" kelimesi hiç güven vermiyor hocam. -
stormhawks47, Samsung S25 FE hızlı şarj aletiyle şarj olmasına rağmen yavaş şarj oluyor başlıklı konuya Şehsuvar Kementoğlu tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Adaptörden de olabilir, kablon 3A da olabilir, orijinal olmayan her adaptör ve kablo maksimum watt değerini göremeyebilir. -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.O kabloyu tekrar içeri alıp anakartın olduğu kısımdan çıkartacaksın o zaman olur. -
stormhawks47, Elektronik R7 9800X3D - 21.299 TL başlıklı konuya SHERLOCKED tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
https://www.incehesap.com/amd-ryzen-7-9800x3d-4-70ghz-soket-am5-tray-islemci-fiyati-76603/ Çok minimal bir indirimmiş, sonradan fark... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.O zaman fanlarla soğutmayı destekleyip biraz da undervolt yapman lazım. -
stormhawks47, Çözüldü Yeni kurulan X870E Elite sistem açılmıyor başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
DRAM ışığı yanmasıyla PSU alakasız şu anda, PSU CW sorunu ayrıdır. Onun değişimini istersin, o ayrı bir konu. Goodram Gigabyte ile Boot... -
stormhawks47, Ekran kartının fanı zarar görmüş olabilir mi? başlıklı konuya i5 7500F tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Görünürde bir şey yoksa, normal dışı ses çıkarmıyorsa ve titreme yapmıyorsa; muhtemelen sorun yoktur. -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Ben çoktan servis ile iletişime geçer bakım için bilgi alırdım. Garanti dışı kalmasa içini aç kendin yap derdim de olmuyor maalesef. OC... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
@ShadowLegion Konusunda önerdiğim gibi vaktiyle, ilgili ayarlamaları yapıp kasa hava akışını tekrardan gözden geçirdiniz mi? Bu üçlü fan...

