-
stormhawks47, Mevcut Longline DDR4 8 GB 2667 MHz RAM'in yanına nasıl bir RAM alınmalı? başlıklı konuya Yener K tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Değerleri ve çip yapısı önemli. Farklı RAM'ler çalışmaz diye bir kural yok ama uyumsuzluk riski de her zaman var. Maalesef bunun... -
stormhawks47, Gigabyte A620M H BIOS güncelleme başlıklı konuya cevap yazdı.DDU ile driver silip bu sürümü kurmayı dener misin? https://www.powercolor.com/product-detail248.htm -
stormhawks47, Gigabyte A620M H BIOS güncelleme başlıklı konuya cevap yazdı.@maedhros0, Anakartın kutusunada bakarmısın rev numarası bazen orada da yazabiliyor. Ayrıca kesinlikle Gigabyte Control Center üzerinden... -
stormhawks47, WhatsApp yerine Signal kullanalım başlıklı konuya xxxZAURxxx tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Arkadaşlar merhaba. Bildiğiniz üzere Facebook, meta her neyse şu WhatsApp uygulamasını her ne kadar uçtan-uça şifrelemeli diye... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Brew_MacMillan tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sistem sessiz çalışmaya başladı 78 derece falan arası... -
stormhawks47, İnceleme Sapphire Pure RX 9060 XT 16 GB başlıklı konuya Gathering Wives tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ekran kartı fiyatlarını bence vurdu zaten. Ben 24 Kasım'da 15.999 TL'ye almıştım Pulse modelini 6 taksitle şimdi o da 19000 TL olmuş... -
stormhawks47, İnceleme Sapphire Pure RX 9060 XT 16 GB başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Herkese iyi sosyaller, Bugün, Amazon üzerinden peşin fiyatına 9 taksit ile aldığım bu ekran kartını inceleyeceğim, iyi okumalar. Kutu... -
stormhawks47, PttAVM Rezilliği | Yeni alınan monitör iadesinin kabul edilmemesi başlıklı konuya cevap yazdı.Satıcı kimdi? Daha 2 gün önce... -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Oyunda test edersin o zaman faydasını gördüysen tamamdır. -
stormhawks47, Elektronik Rampage Zenith - 1.499 TL başlıklı konuya michaelscofield tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Çok iyi fiyat. Nordic nRF52833 MCU ve PAW 3395 sensör kullanıyor. https://ty.gl/l37c4t07ukwad -
stormhawks47, INNO 3D X3 RTX 5070 Ti ağır yükte 83 derece normal mi? başlıklı konuya Brew_MacMillan tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
ARGB_V2_1 pinleri boşta doldurmak mantıklıdır tabii ki stabil, sağlıklı çalışması açısından. HUB'da durum nasıl bilmiyorum ona bir... -
stormhawks47, İddia Tütün ürünleri 2040 yılında tamamen yasaklanıyor! başlıklı konuya GodOfWar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Malum kişi, söylersem şafak operasyonu yiyebiliriim. :D -
stormhawks47, Elektronik Gainward GeForce RTX 5070 Ti Phoenix-S 47.999 TL başlıklı konuya GodOfWar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Eskiden bu paralar ile ne biçim sistemler toplardık, ülkemizin geldiği hale bak bir kart bile alamıyoruz. En dandik RAM bile 15K'den... -
stormhawks47, İddia Tütün ürünleri 2040 yılında tamamen yasaklanıyor! başlıklı konuya cevap yazdı.Kimin işine geliyor bu durum acaba! -
stormhawks47, İddia Tütün ürünleri 2040 yılında tamamen yasaklanıyor! başlıklı konuya Falconpolat tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Keşke olsa ama sanmıyorum.
