-
Winner yeni bir konu açtı: TYT sınavında 80 netin üstüne çıktımTürkçe 36,25 Sosyal 17,75 Matematik 22,75 Fen 7,5 geldi. Toplam 84,25. 3,5 yıllık YKS kariyerimde ilk defa 80 neti geçtim, epey... -
Winner, Toprak Yayınları deneme sonucum nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.30 bin gelir. -
Winner, Sokakta kekolar size bulaşsaydı ne yapardınız? başlıklı konuya cevap yazdı.Polisi ararım. -
Winner, YKS sürecinde çalışmaya 5 gün ara verilirse sorun olur mu? başlıklı konuya cevap yazdı.Son 1-2 aydaki tüm netlerini atma şansın var mı? -
Winner yeni bir konu açtı: Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü kim olmalı?Yabancı hocayla olmuyor işte. Kulüpler bunu ne kadar kısa zamanda anlarsa o kadar iyi oluyor. Valerian, Bjelica, Santos, Torrent... -
Winner, Maç Sonu | Samsunspor 4-1 Galatasaray başlıklı konuya cevap yazdı.Karadeniz'de şampiyonluk kutlayamazsınız! -
Winner, Sıfır Pozitif TYT-AYT deneme sonucum nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Zordu hocam. -
Winner, Sıfır Pozitif TYT-AYT deneme sonucum nasıl? başlıklı konuya Syntax tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
AYT matematik ve geometriye biraz daha odaklanman lazım. TYT sonucun eşit ağırlıkçı için iyi bence. Bu denemeye girmediğim için zorluğu... -
Winner yeni bir konu açtı: Sıfır Pozitif TYT-AYT deneme sonucum nasıl?TYT: Türkçe: 30-35 Sosyal: 16-17.5 Matematik: 22-24 Fen: 4-7 Toplam: 70-77 AYT: Türkçe: 4.75 Edebiyat: 14.75 Tarih: 10. Coğrafya... -
Winner, YKS sürecinde çalışmaya 5 gün ara verilirse sorun olur mu? başlıklı konuya cevap yazdı.Bozar tabii. Nisan'da değiliz. Arkadaşların dediği gibi rahat konuları halledebilirsin bu 5 günde. -
Winner, İddia 26. kupanın sahibi Şampiyon Galatasaray! başlıklı konuya cevap yazdı.Samsunspor 3 - 2 Galatasaray Galatasaray 5 - 0 Antalyaspor Kasımpaşa 1 - 0 Galatasaray 77 puan Konyaspor 1 - 3 Trabzonspor Trabzonspor... -
Winner, İddia 26. kupanın sahibi Şampiyon Galatasaray! başlıklı konuya Uranos tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Fenerli arkadaşlara Allah sabır versin, ben Adanasporluyum en son 2016'da şampiyonluk sevinci yaşadım (Süper lige 1.olarak çıktığımız... -
Winner, Winner kullanıcısının profil mesajına Şişman Adam tarafından yapılan yorumaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu nicki ilk tercih ettiğim zamanlarda şişman biriydim. Kaydolurken aklıma ilk gelen şey de buydu. O dönem biraz travmaydı benim için... -
Winner, Şişman Adam adlı üyenin profiline bir mesaj bıraktı.Hocam özel değilse nickiniz neden Şişman Adam?