-
Winner, Endeneme TYT sonucu nasıl? başlıklı konuya pesimist34 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Turkce guzel. İyi yanından bak. -
Winner, Endeneme TYT sonucu nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam sorulara müsait bir zamanda bakar mısınız? -
Winner, Endeneme TYT sonucu nasıl? başlıklı konuya Captain Skriniar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Olabilecek şeyler hocam. Takmayın kafanıza. Diğer denemede düzeltirsiniz. Kafaya taktığınızda hepten düşer. Ortalama yaptığınız net... -
Winner, Dünya kupası tahminleriniz neler? başlıklı konuya cevap yazdı.Bizim maçta hakemin Amerika'yı kollayacağını bilmeyen yoktur. -
Winner, Endeneme TYT sonucu nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam benim için hayat memat meselesi artık. -
Winner, Endeneme TYT sonucu nasıl? başlıklı konuya Lotr Manyağı tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Zaten bir hafta kaldı diye stres yapıyorsunuz ve bu sonuçlar çıkıyor. Çok klasik olacak belki ama yaş aldıkça anlıyorsunuz bunu; bu... -
Winner yeni bir konu açtı: Endeneme TYT sonucu nasıl?Türkçe: 36-4 Sosyal: 18-2 Matematik: 9-0 Geometri: 4-0 Fen: 7-0 1 hafta kala yapılan nete bak Allah'ım, delireceğim. Her şeyi batırdım... -
Winner, Kullandığınız en iyi klavyeler nelerdir? başlıklı konuya cevap yazdı.İstediğim türde klavye üretilmiyor. -
Winner, Saç dökülme sorunu için ne yapılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.Kilo sorunu yaşıyorsun gibi geldi. Bence 0'a vur bir de zayıfla yakışıklı olursun gayet. -
Winner, Neden sigara içmiyorsunuz? başlıklı konuya cevap yazdı.Tadı kötü. -
Winner, YKS'de son 1 hafta planınız nedir? başlıklı konuya cevap yazdı.Eksik 3-4 konu dışı ekstra bir şey yapmayacağım. Çıkmışları bitireceğim. Soru soru gidiyorum artık deneme şeklinde çözecek vaktim... -
Winner, Deneme analizi nasıl olmalı? başlıklı konuya majestic tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yapamadığınız soruların fotoğrafını çekip onları bir albümde saklayarak, belirli bir süre sonra tekrar yapmayı da deneyebilirsin. Direkt... -
Winner, Deneme analizi nasıl olmalı? başlıklı konuya Thanos tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
O kadar zaten hocam, yapamadığın soruları kendin uğraşıyorsun veya eksik olduğunu düşündüğün konuyu tekrar ediyorsun analiz dediğin budur. -
Winner, Deneme analizi nasıl olmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.O kadarını yaptım hocam. -
Winner, Deneme analizi nasıl olmalı? başlıklı konuya THE KEROXEA tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bakıyorsun sorulara yapamadığın soruların konusunu not ediyorsun bu kadar.