Arkadaşlar 9 aydır deneme oluyorum. Ders ders netlerim not edildi. Fakat analiz yapmayı bir türlü başaramadım. Haziran'dan bu yana girdiğim denemeleri analiz etmek istiyorum. Yardım edebilir misiniz? Herkes defter falan kullanıyormuş, hiçbir şey anlamadım.
Detaylar
Kim cevapladı?Bakıyorsun sorulara yapamadığın soruların konusunu not ediyorsun bu kadar.
O kadarını yaptım hocam.Bakıyorsun sorulara yapamadığın soruların konusunu not ediyorsun bu kadar.
Thanos
Üstün
- Katılım
- 30 Ocak 2024
- Mesajlar
- 2.717
- Çözümler
- 6
- Beğeniler
- 2.194
O kadar zaten hocam, yapamadığın soruları kendin uğraşıyorsun veya eksik olduğunu düşündüğün konuyu tekrar ediyorsun analiz dediğin budur.
majestic
Çalışkan
Yapamadığınız soruların fotoğrafını çekip onları bir albümde saklayarak, belirli bir süre sonra tekrar yapmayı da deneyebilirsin. Direkt soruları kesen de var siz bilirsiniz.