shruux

Becerikli
Katılım
28 Temmuz 2025
Mesajlar
623
Çözümler
6
Beğeniler
330
Arkadaşlar merhaba, aracımda son zamanlarda karınca problemi yaşıyorum. Aracımı eskiden hep sokağa bırakırdım, arka bahçede çok ağaç olduğundan dolayı. Son zamanlarda inanılmaz bir park problemi yaşadığım için artık arka bahçeye bırakmak zorunda gibi bir durumdayım. Aynı zamanda bulunduğum sokakta bir adet inşaat ve bir binanın yıkım süreci var; sürekli kamyonlar gidip geliyor. Her duyduğum seste araca mı vurdular korkusuyla kalkıyorum yerimden. Arkaya koyduğum zaman da üstü sürekli ağaç pisliği dolduğu için mecbur branda aldım araca. Araca branda aldıktan sonra brandanın üstünde karıncalar görmeye başladım. Branda kullanmıyorken hiç karınca yoktu. Dün iki farklı markanın (Raid ve Detan) karınca ilaçlarından sıkmıştım aracın etrafına, tekerlerine ve yanındaki ağacın gövdesine. Sabah kalktığımda tek bir ölü karınca yoktu; aksine aracın üstünde daha fazla karınca vardı. Aracın içinde hiç karınca görmedim daha, aracın içinde hiç yiyecek de yok zaten. Aracı yeni yıkamıştım, acaba lastik parlatıcının kokusuna mı geldiler diye düşündüm ama karıncalar için yenecek bir şey değil, saçma geldi biraz. Bugün de jel şeklinde şırınga ile sıkılan bir ilaç denedim. Ağacın köküne, gövdesine ve aracın lastik çevresiyle üstüne birkaç damla sıktım. Branda üstündeki karıncaları da temizledim. Etkisi olacak mı bilmiyorum, göreceğiz. Başka bir öneriniz var mı? Ne yapabilirim ekstra olarak? Brandanın üstünü ilaçlamayı vesaire denemedim çünkü takıp çıkarırken elliyorum sonuçta; kendimi zehirlemek istemem.
 
Son düzenleyen: Moderatör: