-
RTX 3060 ekran kartında AMD FSR, DLSS'ten daha fazla FPS veriyor
Bende RTX 3060 var. DLSS açınca 40 FPS oluyor. AMD FSR 3.1 (tam bilmiyorum) açınca 120 FPS alıyorum. Sebebi ne olabilir?- Destek Ekibi
- Konu
- amd dlss ekran fps rtx 3060
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü Assassin's Creed Shadows’da kare oluşturma açıkken FPS düşüyor
Arkadaşlar selam, AC Shadow’da kare oluşturmayı açınca FPS yükseliyor ama %1’lik FPS sürekli düşüyor; yani sürekli düşüş halinde. Kare oluşturmayı kapatınca %1’lik FPS, normal FPS’e yakın seyrediyor. DLSS ayarı kalite veya DLAA fark etmeksizin oluyor. Bu tamamen kare oluşturmadan kaynaklı...- Aksoy
- Konu
- fps fps drop kare kare oluşturma
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
RX 9070 XT sistemde Assetto Corsa düşük FPS sorunu
Arkadaşlar Assetto Corsa grafik ve trafik modu paketini indirdim, kurdum. Her şeyi doğru yaptığıma eminim ama FPS 30'u geçmiyor; üstelik bu düşük ya da yüksek grafik de fark etmiyor. Her şeyi denedim, sadece grafik paketini komple kaldırınca düzeliyor. Çözümü nedir? Sistem: 9700X, 9070XT, 32 GB...- HayaletSürücü
- Konu
- assetto corsa düşük fps sorunu
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Intel Pentium N4200 & AMD Radeon 530 sistem Rocket League'de düşük FPS veriyor
Epic Games Rocket League'e anti-cheat güncellemesi yaptıktan sonra oyun kasmaya, takılmaya başladı. Bir de sohbette bir şey yazamıyordum, arada sırada geliyordu ama şu an kalıcı sanırım. Tek sorun o değil, eğitimde 70-80 FPS olan oyun maça girince 20-30 FPS'lere düşüyor ve takılıyor; çözünürlük...- qvs
- Konu
- düşük düşük fps fps rocket rocket league
- Mesaj: 0
- Forum: Sistem Performansı
-
S
1440p'de FPS oyunları için IPS vs OLED
Hangisini almak mantıklı? Ben 500 Hz OLED alacaktım fakat uzun vadede sadece FPS oyunlarında oynanınca 'yanma' olacağı söyleniyor. Ne yapmalıyım?- Shog
- Konu
- 1440p fps ips oled
- Mesaj: 8
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
RTX 5070 & R5 5600X sistemde oyunlarda takılma problemi nasıl giderilebilir?
Merhaba herkese, ben eskiden Diablo 4 oyununu RTX 3060 Ti, i7 8700K ile oynarken sorun yoktu. Ancak ben 5070 ile 5600X aldıktan bir süre sonra Diablo 4'e giriş yapmak istediğimde, ışınlanma harita açma tuşuna yaparken vs. Oyun aniden takılıyor, Windows tarafından kapanıyor, bazen donup kendine...- Jaten_23
- Konu
- aniden drop fps fps drop
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Windows 11 Home ile Windows 10 LTSC 2021 arasında FPS farkı var mı?
Yani güncellikten demek istediğim, ikisi de şu anda hâlâ güncellemeler alıyor ve bunlar bazen güvenlik, bazen de kalite oluyor. Peki bunların en sonki hallerini düşünürsek hangisi FPS ve performans açısından bir adım daha önde?- Ömer_Yeter
- Konu
- fps ltsc windows windows 10 windows 11
- Mesaj: 6
- Forum: Windows
-
Ryzen 5 5600 & RX 6500 XT sistemde FPS sorunu
Bugün Vatan'dan sıfır Ryzen 5 5600 aldım. RX 6500 XT ve GeIL 2.8 GB 3000 MHz RAM'leri var. LoL'de ilk girdiğim 5 dk bir 300-400 FPS arası geziyor, sonra 180-150 arası geziyor. OCCT stres testini bıraktım.- BirForumcuKişi
- Konu
- 5600 fps ryzen ryzen 5 sorunu
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
Radeon Software FPS göstergesi N/A hatası nasıl çözülebilir?
4 gün kadar önce temiz kurulum Windows 11 kurdum. Normalde Rufus'tan ISO'yu yazdırırken internet gereksinimlerini kaldırmıştım. Ama ne hikmetse kurulumda interneti takmamı istedi. Ben de takmak zorunda kaldım ve haliyle arka planda ekran kartı sürücüsünü indirmiş. Ben masaüstü gelince AMD...- Sportif Ördek
- Konu
- fps fps göstergesi radeon software
- Mesaj: 3
- Forum: Diğer Yazılımlar
-
B
RTX 4060 & i5 12400F sistemde işlemci ve ekran kartı kullanımı düşük
Merhaba, RTX 4060 ekran kartı i5 12400F 32 GB DDR5 4800 MHz RAM Bu sistemde LoL, CS gibi oyunlarda bilgisayar ekran kartını da işlemciyi de tam kullanmıyor. Örnek bir fotoğraf ekliyorum, yeni 165 Hz monitör aldım. Minimum 200 FPS almak istiyorum oyunlarda; ancak oyun sürekli FPS'te...- boba
- Konu
- ekran fps yardım
- Mesaj: 3
- Forum: Teknik Destek
-
Monster Huma H5 V4.2 laptopun şarjda değilken daha yüksek FPS vermesi normal mi?
Garip bir şekilde şarja takılı bir şekilde CS2 oynadığımda, en düşük ayar, en düşük çözünürlükte bile 25-30 FPS alırken; şarjdan çıkarıp oynadığımda yüksek ayarlarda, yüksek çözünürlükte 80-90 FPS alıyorum. Monster Huma H5 v4.2 laptop modeli. Denemedim ama muhtemelen Valorant, LoL, eFootball...- Quezzy
- Konu
- fps
- Mesaj: 8
- Forum: Sistem Performansı
-
CS 2 Animgraph 2 güncellemesi sonrası FPS artışı
Güncelleme geldiği günden beri gözlemliyorum, normalde 200 - 220 FPS arası alırken şu anda rahat 250 - 260 FPS alıyorum, siz herhangi bir değişim fark ettiniz mi?- termalmacun
- Konu
- cs 2 fps güncellemesi
- Mesaj: 14
- Forum: Counter-Strike
-
O
Rust oyununda hangi işlemci ile kaç FPS alıyorsunuz?
Merhaba dostlar; hem başka insanlara yardımcı olması için hem de bana lazım olduğu için böyle bir konu açıyorum. Zamanınızı ayırıp yazarsanız sevinirim. İşlemciniz ve kaç FPS aldığınız gibi bilgileri vermeniz yeterli olacaktır.- OverallTaken
- Konu
- fps hangi kaç rust
- Mesaj: 5
- Forum: Online Oyunlar
-
FPS attırma ve ping düşürme için kullanılan programlar gerçekten işe yarıyor mu?
TikTok'ta gezerken resimdeki gibi videolar karşıma çıkıyor. Daha öncede buna benzer videolar gördüm ama hiç bu tarz programlar kullanmadım. Peki bunlar gerçekten FPS'yi arttırıp pingi düşürüyor mu?- Subaru Yetkili Servis
- Konu
- fps ping programlar
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Multi Frame Gen teknolojisi saf kas gücünden mi yararlanır yoksa DLSS'in verdiği FPS ile doğru orantılı mı?
Merhaba arkadaşlar, şu konuyu merak ediyorum: Frame gen teknolojileri, gecikme vs. olmasın diye 60 FPS gücünde olmak gerektiğini biliyorum ama DLSS açınca 60 FPS olunca multi frame gen işe yarar mı yoksa illa saf kas gücünde mi 60 FPS olmak gerekir? Gecikme olmaması için vs.- PC Uzmanı
- Konu
- dlss doğru fps gen multi
- Mesaj: 6
- Forum: Ekran Kartı
-
M
R5 7600 & RTX 5070 sistemde Valorant'ta FPS düşmesi sorunu
RTX 5070 ve Ryzen 5 7600 sistemimde ne yaparsam yapayım, format bile attım ama Valorant'ta şu FPS düşmesini çözemedim. Ekran kartı gecikmesinde bir sorun yok ama işlemci gecikmesi her 5 saniyede bir videodaki gibi yükselip düşüyor; bu da FPS düşmesi yapıyor. Bu sorun sadece Valorant'ta var ve...- miracsemizz
- Konu
- drop fps fps drop valorant
- Mesaj: 8
- Forum: Sistem Performansı
-
S
AnimGraph 2 sonrasında CS2'de FPS düşüşü
Güncellemeden önce ortalamam 500 FPS ve üstüydü, bazen 700 görüyordum ucundan. Güncellemeden sonra 500'ü anca geçiyor. Oynayışımı etkilemiyor, monitörüm zaten 270 Hz ama 240'da kullanıyorum. R5 9600X, 4060 Ti, 32 GB RAM bulunuyor sistemde. Benzer sorunu yaşayan var mı? Sözde FPS artışı...- shruux
- Konu
- fps
- Mesaj: 14
- Forum: Sistem Performansı
-
i5-12400F & RX 6700 XT sistemde LoL'de düşük FPS sorunu
Arkadaşlar selam, i5 12400F, RX 6700 XT ve 32 GB RAM'li DDR4 bir sistemim var. LoL'de 100-150 arası FPS alıyorum ve sürekli drop yiyorum. CS'de ise 170-200 arası. Ayar da değiştirsem bir işe yaramıyor, sürücülerim ve BIOS'um güncel.- çaput
- Konu
- 12400f düşük düşük fps fps lol
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
K
R7 9850X3D işlemci ve RTX 4070 Ti ile CS2'de 600 FPS üstü alınır mı?
Bu kombinasyonla CS2'de en düşük ayarlarda kaç FPS alırım sizce? Bu işlemciyi satın alacağım çünkü. Ekran kartım da 4070 Ti. Monitör olarak elimde 600 Hertz var. Hakkını verebilir miyim bu monitörün? Sistemi aldıktan sonra hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum.- Krmm
- Konu
- 4070 alınır mı cs2 fps işlemci
- Mesaj: 43
- Forum: Sistem Performansı
-
M
GameGaraj Slayer R9T-5070'te FPS stutter ve akıcılık sorunu
Bir süredir kullanmakta olduğum GameGaraj Slayer R9T 5070 model cihazımda uzun süredir ciddi akıcılık ve FPS düşmesi problemleri yaşamaktayım. Sorun neredeyse tüm oyunlarda mevcut olmakla birlikte özellikle Counter-Strike 2 ve PUBG: Battlegrounds gibi FPS oyunlarında çok daha belirgin şekilde...- morcveik
- Konu
- fps game game garaj gamegaraj laptop slayer sorunu stutter
- Mesaj: 13
- Forum: Teknik Destek
-
E
Eksik veya hatalı driver nasıl bulunur?
Merhaba, bilgisayarım bu aralar eskisi gibi performans göstermemeye başladı. İşlemcim bir anda kullanımını düşürdü ve ekran kartına verdi. Ben de 1-2 driver kurmuştum, ne kurduğumu pek hatırlamıyorum. Önerebileceğiniz bir uygulama var mı, hatalı ya da eksik driver bulabileceğim?- emirhho
- Konu
- driver düştü fivem fps nasıl nvdia sorunu
- Mesaj: 24
- Forum: Aygıt Sürücüleri
-
E
FiveM ve PC'yi optimize etme
Merhaba, FiveM'de 1-2 gündür düşük FPS alıyorum; yani 160-170 falanken 120-114 falan sabit alıyorum ve drop yiyorum. Sadece dün driver falan kurdum, onlar da chipset ve GNA. NVIDIA'da yapabileceğim ya da optimize edebileceğim ayar var mı? Oyun ayarları da olur.- emirhho
- Konu
- fivem fps nvdia
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
H
Valorant'ta FPS'yi kısıtlamazsam işlemci 69 dereceleri görüyor
Valorant'ta FPS'yi kısıtlamazsam işlemci 69 dereceleri görüyor (700-900 FPS). Monitörüm 360 Hz. Kısıtlamak mantıklı mı sıcaklığın düşmesi için? FPS düştüğü için bir dezavantaj olur mu gözle görülür?- Heisenberg55
- Konu
- fps kısıtlama
- Mesaj: 15
- Forum: Teknik Destek
-
i5-11400H & RTX 3050 Ti sistemde Metro 2033'te düşük FPS sorunu
Bu oyunun optimazyonu mu kötü? 50-60 FPS alıyorum. i5-11400H 3050 Ti 16 GB RAM- TırcıDerler
- Konu
- düşük düşük fps fps metro sorunu
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü Rust, 30 FPS'e sabitlendi
Normalde 80-90 FPS alıyorken, şu anda kendiliğinden 30'a sabitlendi. Ayarlardan FPS kısıtlamaya baktım, açık bile değil. Açıp 10 sabitlediğimde FPS düşüyor ama arttırdığımda 30'a sabitleniyor. Nasıl düzeltebilirim bunu?- Elmas Kafa
- Konu
- 30 fps fps rust
- Mesaj: 8
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
O
Second Life, GTX 1050 Ti sistemde düşük FPS veriyor
Merhabalar, Second Life GTX 1050 Ti'da 3-5 FPS falan veriyor. Çözümü nedir?- ocaloguzkaan
- Konu
- 1050 ti düşük düşük fps fps gtx second life
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
M800 Ultra + ace storm kullanan FPS oyuncuları için hangi skatez uygun?
Merhaba. Delux M800 Ultra mouse kullanmaktayım. Mouse'un bilgileri şöyledir. PAW3395 / Nordic52840 / 1000 Hz-4000 Hz / 55+3G 600 mAh. Wraith üzerinden Ace Storm ped sipariş edeceğim; hala renk ve boyutu hakkında kararsızım. Ace Storm ve bu fareyi kullanıyorum. CS2, Apex gibi FPS oyunları... -
S
FPS oyunları için Samsung Odyssey G6 alınır mı?
Nasip olursa 9800X3D ve 5070 kullanacağım. Bu monitör alınır mı? Peşin fiyatına 9 taksit imkanı da var. Yanma sorunu ve 27" olması kafamı karıştırıyor. Kullanan var mı?- Shog
- Konu
- alınır mı alınır mı? fps odyssey samsung
- Mesaj: 21
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
League Of Legends FPS düşüklüğü
Temel Sistem Bileşenleri Anakart: MSI B650M GAMING PLUS WIFI İşlemci: AMD Ryzen 7 7800X3D Soğutucu: Thermalright Phantom Spirit 120 SE ARGB (Hava Soğutma) Ekran Kartı: Sapphire RX 9070 XT Nitro+ Güç Kaynağı (PSU): Corsair RMe 750W 80+ Gold Tam Modüler Bellek (RAM): Patriot Viper Venom 32GB...- system32exec
- Konu
- fps league of legends legends
- Mesaj: 8
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Oyunda FPS yüksek olmasına rağmen düşük akıcılık sorunu
Oyunlarda en ufak anormalliği hisseden takıntılı oyuncular beni çok iyi anlayacaktır. Dostlar, oyun yüksek FPS mesela 180 Hz monitör olsun, 75 Hz monitör olsun denendi. FPS Hz değerlerinin hep üstünde görüntü asla akıcı gelmiyor. Fareyi sağa sola normal hızda hareket ettirdiğimde görüntü arka...- Mosy
- Konu
- fps görüntü oyun yağ
- Mesaj: 14
- Forum: Oyun Teknik Destek