-
D
540 Hz monitör için FPS oyunlarında hangi sistemler yeterlidir?
540 Hz bir monitörü tam iyi kullanmak için 540 Hz üstü FPS almak lazım galiba bu doğru mu? FPS oyunlarında 540 Hz monitörü akıcı şekilde çalıştıracak sistem seçerken nelere dikkat edilmeli?- Doga6
- Konu
- akıcı fps nelerdir
- Mesaj: 10
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
3
Server 2008 R1 ve R2 güncellemeleri nereden bulunabilir?
Merhaba. Bu sistemlerin güncellemelerini nereden bulabilirim? Mümkünse güncelleme paketini. Vista ve 7 aslında Server 2008 sayesinde bu seneye kadar güvenlik güncelleştirmesi aldı.- 33361
- Konu
- bilgisayar format fps linux windows
- Mesaj: 3
- Forum: Diğer Windows Sürümleri
-
R5 5500 & RTX 4060 Ti sistemde Forza Horizon 6'da bir süreden sonra FPS düşüşü
Merhaba arkadaşlar. Ultra ayarlarda, DLSS (Kalite modu) ve Frame Generation açıkken başlangıçta 100-130 FPS alıyorum. Ancak belli bir süre sonra FPS değerleri 30-45 seviyelerine düşüyor ve oyunu yeniden başlatmadan düzelmiyor. Sıcaklık değerleri normal. Sorun ne olabilir? Ekran Kartı: 4060 Ti...- Ethem Efe
- Konu
- forza forza horizon forza horizon 6 fps horizon
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
ASUS TUF A16 laptopta LoL oynarken FPS düşüyor
ASUS TUF A16 RTX 4050 Ryzen 7 7445HS laptopa sahibim. LoL girdiğimde oyun başladığı zaman 500 FPS'leri görüyorum, sonrasında yavaş yavaş 160 FPS'lere düşüyor. Oyun içi ayarlarım: Genel ayarlar: Çok yüksek Gölgeler: Kapalı Kenar yumuşatma: Kapalı G-SYNC: Kapalı- Furkan Taha
- Konu
- düşük düşük fps fps lol sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 4060 sistemde Rage MP'de ani FPS düşüşleri başladı
Son zamanlarda aşırı FPS dropları yemeye başladım, eskiden hiç yemezdim oynadığım sunucularda. Şimdi 2-3 saniyede bir oyun donuyor. RAM programlarını denedim, her şeyi denedim, bir türlü çözemiyorum sorunu. i5-13400F RTX 4060 16 GB RAM- 016
- Konu
- 4060 fps rtx rtx 4060
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
i7-11700KF ve RTX 4060 sistemde FPS kısıtlayan parça hangisidir?
Sistemimde RTX 4060, i7-11700KF, MSI B560M PRO-E anakart ve Twinmos marka RAM var. RAM'lerim 3200 MHz değil, CL16 da değil ve XMP açamıyorum. FPS'imi kısıtlayan, değiştirmem gereken parça hangisi? Valorant'ta en düşük ayarlarda 160 FPS alıyorum.- Torukojin Kaneki
- Konu
- fps hangisi parça
- Mesaj: 15
- Forum: Masaüstü Bilgisayarlar
-
Format sonrası FPS düşüş sorunu
Format attıktan sonra FPS düşmesi yaşıyorum. FPS yaklaşık 2 kat azaldı.- GALAXYGS
- Konu
- düşmesi format fps
- Mesaj: 12
- Forum: Sistem Performansı
-
Ş
MSI Cyborg 15'te CS2'de alınan FPS normal mi?
BIOS güncelledim. Windows 11 yükledim. Sürücüleri eksiksiz kurdum. FPS değerleri az geldi bana fakat sıcaklık fazla mı, değil mi çözemedim. Laptopta bu sıcaklık normal mi? Bir de FPS değeri normal mi? 1080p düşük ayarda. Kasılma donma gibi şeyler yok. Sadece FPS değeri ve sıcaklık anormal geldi...- Şahin
- Konu
- cs 2 cyborg düşük fps
- Mesaj: 5
- Forum: Gaming Laptop
-
RTX 4060 Laptop GPU için 610.47 sürücüsü yüklenmiyor
Merhabalar, ekran kartımı NVIDIA'dan güncellememe rağmen bilgisayarım aygıt yöneticisinde son gelen güncellemeyi almıyor. Bunun sebebi nedir? Bütün seçenekleri denedim, driver'ı manuel yükledim, yine görmüyor. Son zamanlarda oldu, hiçbir şeyi değiştirmedim, FPS drop yiyorum oyunlarda. Yardımcı...- erenyildirimm
- Konu
- 4060 laptop ekran kartı ekran kartı driver hatası ekran kartı hatası fps fps drop nvidia nvidia app nvıdıa app hata
- Mesaj: 7
- Forum: Ekran Kartı
-
Çözüldü CachyOS GNOME giriş ekranı 60 FPS
CachyOS GNOME kullanıyorum. Şifre girdiğimiz giriş ekranı 60 FPS ve bu beni rahatsız ediyor.- Recep Baltaş
- Konu
- cachyos fps giriş giriş ekranı gnome
- Mesaj: 19
- Forum: GNU/Linux
-
20.000 TL bütçede FPS oyunları için ekran kartı tavsiyesi
Selamlar, hikayeli oyun oynayan biri değilim. Hep rekabetçi oyun oynarım. Ekran kartı önerisine ihtiyacım var. Sistem özellikleri; Ryzen 7 9800X3D MSI MB PRO B850M-G 16 GB CL30 6000 MHz RAM Bütçem 20 bin TL. İkinci el düşünüyorum. Öneriniz neler olurdu?- HYLASOUL
- Konu
- ekran ekran kartı fps oyun oyunlar rekabetçi
- Mesaj: 13
- Forum: Ekran Kartı
-
Ryzen 5 5600 & RX 6700 sistemde PUBG'de düşük performans sorunu
Özellikle şehirde ve yüksek tepelerde binaların yoğun olduğu yöne bakarken FPS düşmesi yaşıyorum, 80-90 FPS'lere kadar düşüyor, kasma hissiyatı oluşturuyor. Sıcaklıkları kontrol ettiğimde GPU 55-60, CPU 60-65 düzeylerinde kalıyor. Oyunun geri kalanında 150-200 FPS arası seyrediyor. Yapmam...- eemiratar
- Konu
- fps fps sorunu pubg sorunu
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 7500F & RX 7800 XT sistemde düşük FPS sorunu
Merhaba, sistemim: Ekran kartı: AMD Radeon RX 7800 XT İşlemci: R5 7500F Anakart: Pro A620M-E RAM: 16 GB Bilgisayarı yaklaşık 1.5-2 yıl önce aldım. İlk aldığımda Valorant oyununda ölüm kalım savaşında 800 FPS'lerde oynuyordum. Fakat bugünlerde poligonda botları vururken bile 250-300 FPS...- Lufiann
- Konu
- fps
- Mesaj: 0
- Forum: Sistem Performansı
-
R7 5700X3D & RTX 3060 sistemde LoL'de FPS düşmesi sorunu
Arkadaşlar LoL ve hatta günümüz ağır oyunları için yeterli bir sistemim var fakat sadece LoL'de yaşadığım saçma bir sorun var. 1 haftadır uğraşıyorum, kafayı yedim artık, oyun için değil artık PC'de mi bir sorun var diye düşünmeye başladım. FPS 165 FPS'e sabitlememe rağmen FPS 160 - 150 - 140...- xenFrei
- Konu
- düşmesi fps lol rtx rtx 3060
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü NVIDIA GTX 1660S sistemde Forza Horizon 6'da düşük FPS sorunu
Selam, biliyorsunuz Forza Horizon 6 çıktı. Bilgisayarım Forza Horizon 5'de 100 küsur FPS verirken 6'ya geçtiğimde 40-60 arası FPS vermeye başladı. Düşük-orta-yüksekte FPS değeri aynı, yeni driveride kurdum. 16 GB RAM'im var ama tek slot ondan olabilir mi diye düşünüyorum bana yardımcı olursanız...- EnesLo
- Konu
- forza horizon 6 fps geforce horizon nvidia nvidia geforce
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
GTX 1050 Ti sistemde Detroit: Become Human düşük FPS sorunu
GTX 1050 Ti, Ryzen 5 5600, 16 GB RAM sistemim var. Daha şubat ayına kadar açıyordu, bayağıdır girmemiştim. Şu an düşük ayarda bile 20 FPS veriyor. GPU kullanımı düşük. Ekran kartı sürücülerini güncelledim, ona rağmen durum aynı. Sıcaklıklar normal. Ne yapmalıyım?- sasininaskeri2
- Konu
- detroit detroit: become human fps gpu sorunu
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
D
HP Omen 16 LoL'de FPS düşmesi problemi
Yaklaşık 6-7 aydır HP Omen 16'nın RTX 5060 ve 285H'lı modelini kullanıyorum. League of Legends dışında oynadığım hiçbir oyunda performans açısından sorun yaşamadım fakat ne yaptıysam şu oyunda FPS'i düzeltemiyorum. 60-240 arası sürekli değişiyor. Ne yapabilirim?- DexterMorganBey
- Konu
- drop fps hp omen lol omen
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
FPS karşılaştırma sitesi var mı?
Ben 5600 ile en yüksek oynanılabilir FPS'i almayı deniyorum ve şu an 310'dan 560 FPS AVG'ye çıktım CS2'de, insanlar ile nasıl kendimi karşılaştırabilirim?- Zeitnot
- Konu
- fps karşılaştırma liste var
- Mesaj: 0
- Forum: Web Servisleri
-
F
Çözüldü R7 5700X & RX 6800 sistemde oyunlar yüksek FPS almasına rağmen donuyor
Herkese selam, MSI Gaming Z Trio V1 RX6800 Ryzen 7 5700X 2x8 Apacer Panther DDR4 James Donkey %94 sağlıklı 256 GB M.2 SSD SanDisk SSD Plus 1 TB %93 sağlıklı Bileşenlere sahibim. Çok büyük bir sorunum var ve bir türlü cözemedim. ETS 2 ve Ride 5 gibi oyunlar oynuyorum ve 1-1.30 saat dolaştıktan...- Furkanovsk
- Konu
- acil donuyor fps işlemci m2ssd ram ssd düşük hız yardım yardım edin
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü MSI Vector 16 HX laptopta Dying Light The Beast düşük FPS sorunu
Bu laptopa sahibim. Dying Light The Besst oynayayım dedim, düşük FPS alıyorum. BIOS güncel, driver güncel. Orta, yüksek, Ultra ayarlarda aynı 13'lere düşüyor. Fanı Turbo'ya çeksem de aynı. Haziran ayında bakıma vereceğim.- yusufumm07
- Konu
- düşük fps sorunu the
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
CS2 %1 FPS nasıl artırılır?
120'den 190'a kadar çıkardım. AVG FPS 500, nasıl yükseltebilirim?- Zeitnot
- Konu
- cs2 fps nasıl
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
Dust 2'de sistem düşük performans veriyor
Merhaba, sistemim diğer haritalarda 100-120 FPS civarlarında gezerken Dust 2'de 65-70 FPS civarlarında. Bu neden olabilir? 4:3 1280x960'da oynuyorum, her ayar en dipte. Bilgisayarım: i5 3340. GT 1030. 120 GB SSD. 120 GB SSD. 8 GB RAM.- dark_1234
- Konu
- düşük fps
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
10.000 TL'ye kadar RTX 5060 ekran kartı için AMD işlemci tavsiyesi
Arkadaşlar merhaba, Oyun testlerinden gördüğüm kadarıyla AMD işlemciler gerçekten işlemci bazlı oyunlarda oldukça güçlü işlemciler ve ben de size danışmak için bu konuyu açtım. Yakında bilgisayarımı upgrade etme işine gireceğim, RTX 5060 ekran kartı alacağım. Çoğunlukla CS vb. FPS oyunları...- or3m.d
- Konu
- amd amd işlemci fps işlemci önerileri
- Mesaj: 27
- Forum: Masaüstü Bilgisayarlar
-
Çözüldü CS2'de FPS limiti nasıl kaldırılır?
Monitör 200 Hz diye galiba 200 Hz'ye kilitledi. Bunu nasıl kaldırabilirim?- Halo
- Konu
- cs2 cs2 fps fps kaldırma limiti
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Çözüldü League of Legends stutter, FPS düşmesi ve mouse click sorunu
Yeni sistemimde League of Legends oynarken ciddi bir sorun yaşıyorum, oyun tam anlamıyla oynanamaz halde drop/stutter/freezing ne varsa yasiyorum Donanım gayet güçlü olmasına rağmen sorun devam ediyor ve çözüm bulamadım. SORUNUN TANIMI: Oyun içinde FPS kilidi 100'de ayarlı, normalde sabit 100...- Cokonatnat
- Konu
- drop fps league of legends legends mouse nvidia rtx 5060 ti sorunu stutter takılma
- Mesaj: 16
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
A
i9-14900KS & RTX 4090 sistem CS2'de ani FPS düşüşü sorunu
14900KS, ROG Z790E GWII, ROG 4090 OC, GSKILL TRIDENT Z5 4X32GB CL30 6000MHZ, ROG RYUJIN III EXTREME, MSI M580 SPATIUM 2TB, ROG THOR P2 1000W sistemimde sürekli FPS drop yiyorum. Monitörüm ROG PG32UCDM. BIOS No: 2107 güncel. Intel Default Settings Extreme modda kullanıyorum. 2x32GB şeklinde XMP...- Ack
- Konu
- cs2 cs2 fps drop fps fps drop
- Mesaj: 11
- Forum: Sistem Performansı
-
Lenovo Ideapad 3 laptopta ETS 2 FPS düşmesi sorunu nasıl çözülür?
Sorun: Belirli sürelerle (10 sn - 2 dk) sürekli drop yiyorum. Onun dışında FPS'im idare edilecek düzeyde sadece FPS bi anda 60'tan 2'ye düşüyor. Sistem Bilgileri: • RAM: 8 GB (2x4) • SSD veya HDD modeli: NVMe INTEL SSDPEKNW512GZL • Ekran kartı: Intel(R) Iris(R) Xe Graphics • Anakart: LENOVO -...- ardayms
- Konu
- ets 2 fps ideapad lenovo lenovo ideapad
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
Radeon RX 6550M laptopa harici monitör bağladıktan sonra oyunlarda FPS düşüşü
Merhaba, laptopun kendi ekranında oynarken oyunlar (özellikle PUBG ve Forza Horizon 4) çok akıcıyken, harici monitörü bağladığımda aynı akıcılığı yakalayamıyorum. FPS değerlerim yüksek olsa da "mikro takılma" (stutter) ve "hantallık" hissi yaşıyorum. Yaptığım denemeler ve gözlemlerim: VRAM...- BTM1907
- Konu
- fps harici harici monitör monitör radeon
- Mesaj: 0
- Forum: Sistem Performansı
-
R5 5500 & RX 6800 sistemde düşük FPS sorunu
Sistemde 16 GB RAM var XPG 3200MHz, işlemci olarak Ryzen 5 5500 ve RX 6800 ekran kartı var. Sıcaklıklarıma baktığımda işlemci 55 dereceyi geçmiyor, zaten sıvı soğutmam var. Macun bakımları yapılı. Ekran kartı aynı şekil 45 derece bandı geziyor. Last of Us part 2'de 150-160 FPS 60 derece civarı...- Sckronn
- Konu
- 5500 fps rx 6800 ryzen ryzen 5 5500
- Mesaj: 12
- Forum: Sistem Performansı
-
W
Tulpar T5 v20.3 laptopta düşük FPS problemi
Merhaba Techolay, Tulpar T5 v20.3 laptopum şu sıralar gereksiz düşük FPS veriyor. i7-11800H işlemci ve RTX 3060 ekran kartı bulunuyor. Ayrıyeten 16+8 GB 3200MHz CL22 RAM bulunuyor. RAM'i yeni yükselttim. Bu sorun neden olur?- withstein
- Konu
- fps problemi tulpar
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı