- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 14.014
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.548
Gümrük çıkmaz. Türkiye içi Zero Red öneririm.Hocam G733'ten EW300'e geçmeye değer mi? Türkiye'den alabileceğim G733'ten iyi bir IEM var mı? Gümrükle uğraşmak istemiyorum.