Max Caulfield

Üstün
Katılım
18 Nisan 2024
Mesajlar
2.132
Makaleler
15
Çözümler
25
Beğeniler
1.938
Yer
Arcadia Bay
Merhaba arkadaşlar. Sırf meraktan GOG.com'a girdiğimde Cyberpunk 2077'nin 22.49 dolara düştüğünü gördüm. Aynı oyun Steam'de 44.99 dolar, Epic Games Store'da ise 999 TL. Yani GOG'da şu anda en ucuz fiyattan satılıyor.

Sizce GOG'dan Cyberpunk 2077 alınır mı?
 
Merhaba arkadaşlar. Sırf meraktan GOG.com'a girdiğimde Cyberpunk 2077'nin 22.49 dolara düştüğünü gördüm. Aynı oyun Steam'de 44.99 dolar, Epic Games Store'da ise 999 TL. Yani GOG'da şu anda en ucuz fiyattan satılıyor.

Sizce GOG'dan Cyberpunk 2077 alınır mı?
Tamamen oyun senin olacağı için evet alınır.
 
Birkaç güne Steam'de yaz indirimi başlayacak, %50 indirime giriyor genelde. İstersen bekle, Steam'den al.
Steam'den almak isterim elbette normalde fakat GOG'da Offline Installer seçeneği mevcut, yani GOG Galaxy olmadan oyunu kurabiliyorum. Ancak Steam'de illaki Steam üzerinden indirmek gerekiyor. O yüzden arada kaldım.

Yoksa normalde Steam Community entegrasyonunu yeğelerim, özellikle de Epic ile Steam arasında kaldıysam. Fakat GOG'daki Offline Installer seçeneği işi değiştiriyor.
 
Peki Cyberpunk 2077 nasıl bir oyun? İlk çıktığında çok kötüydü. Şimdi 2.12 sürümü mevcut. Oyun şu anda nasıl?

Ben birkaç kez bug gördüm. havada duran polis kolları, açık ilerleyen NPC vs. ama oyunun akışını etkilemedi.

Önerim; Epic'in kod vermesi ile alman ya da Steam'den Nays ile alman.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ben birkaç kez bug gördüm. havada duran polis kolları, açık ilerleyen NPC vs. ama oyunun akışını etkilemedi.

Önerim; Epic'in kod vermesi ile alman ya da Steam'den Nays ile alman.
Nays hesabım var fakat Nays'a para atmak ile uğraşmak istemiyorum şahsen.

Epic'ten almak zaten hiç istemiyorum. Epic Games Launcher'dan nefret ediyorum. Geriye sadece Steam ve GOG kalıyor. Steam'de oyun full fiyattan satılırken GOG'da %50 indirim var. Ancak Steam'de de 4 gün sonra yaz indirimleri başlayacak. O yüzden de muhtemelen Steam'de de %50 indirime girecek aynı oyun.

Şimdilik 4 gün beklemeye karar verdim. Steam indirimleri gelince karar veririm. :)
 
Peki Cyberpunk 2077 nasıl bir oyun? İlk çıktığında çok kötüydü. Şimdi 2.12 sürümü mevcut. Oyun şu anda nasıl?
İlk çıktığı gün Ryzen 3 3200G ve Vega 8 ile oynadım. O ay için de 6 kere bitirdim. Bir sorunum olmadı. 30 - 45 FPS oynadım.
Şimdi ise RTX 4060 Ti ile 1 kere oynadım. 200 saat kadar. Ultra ayarlar ile yine bir sorun yoktu ama oyun bambaşka bir boyuttu :D.

CP 2077 bence çok ama çok güzel oyun bir oyun. Çünkü açık dünyası o kadar güzel ki gezmeye doyamıyor insan. Hayatımda gördüğüm en güzel açık dünyası olan oyun. Oyunda araba sürmek de çok güzel. En keyif aldığım oyun.

Oyun FPS shooter ve yakın dövüş oyunu. Yarı rol yapma ve süper bir şekilde karakter geliştirme var.
Oynanışı belli bir aşamadan sonra çok kolaylaşıyor ama aksiyonu güzel yani.