Oyun çok güzel dünyası veya hikayesi falan tamamen bir efsane. Bug konusuna gelirsek hala oyun %100 kalitede değil ama oyun kırıcı bug yok.Peki Cyberpunk 2077 nasıl bir oyun? İlk çıktığında çok kötüydü. Şimdi 2.12 sürümü mevcut. Oyun şu anda nasıl?
Oyun çok güzel dünyası veya hikayesi falan tamamen bir efsane. Bug konusuna gelirsek hala oyun %100 kalitede değil ama oyun kırıcı bug yok.Peki Cyberpunk 2077 nasıl bir oyun? İlk çıktığında çok kötüydü. Şimdi 2.12 sürümü mevcut. Oyun şu anda nasıl?