bilalinthehouse

Üyecik
Katılım
26 Haziran 2026
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Bugün Thermalright'ın Assassin King SE modelini aldım ama ARGB hub'da takacak giriş yok. ARGB hub 6 pinli, fanın ARGB soketi ise 3 pin.

Dönüştürücü alsam sorun olur mu, yakar mı? 12 volt diye biliyorum hub'ı ama yanda 5 volt da yazıyor. Nasıl olacak, yardım eder misiniz?

IMG_1684.webp
 
Anakartta bulunan CPU_FAN soketi 12 volt. Bu yüzden elindeki soğutmanın güç soketi yani PWM soketi 12 volt. Soğutucunun ARGB soketi de 5 volt. Elindeki kontrolcü ARGB değil ise; RGB ise 12 volt. 5 volt yazdığına göre büyük ihtimalle ARGB 5 volt. ARGB'yi 5 volt yazan yere takmalısın, PWM soketini de 12 volt yazan yere. Elindeki Hub'un markasını modelini belirtirsen durum daha da netleşir. Elinde 1 tane çoklayıcı düz kablo varsa kontrolcünün 1 girişine 2 fan bağlayabilirsin.
 
Son düzenleme:
Anakartta bulunan CPU_FAN soketi 12 volt. Bu yüzden elindeki soğutmanın güç soketi yani PWM soketi 12 volt. Soğutucunun ARGB soketi de 5 volt. Elindeki kontrolcü ARGB değil ise; RGB ise 12 volt. 5 volt yazdığına göre büyük ihtimalle ARGB 5 volt. ARGB'yi 5 volt yazan yere takmalısın, PWM soketini de 12 volt yazan yere. Elindeki Hub'un markasını modelini belirtirsen durum daha da netleşir. Elinde 1 tane çoklayıcı düz kablo varsa kontrolcünün 1 girişine 2 fan bağlayabilirsinh
Hub'ın markası Frisby, kasanın içinde olan hub.
Kendi fanları bağlı soketleri altı pinli.
Kumandadan istediğim rengi seçebiliyorum, hareketli modları da var; o zaman ARGB oluyor sanırım.
Pek anlamıyorum ben bu işten.
Soğutucunun üç pinli kablosunu o hub'a nasıl bağlayabilirim?

o dediğin yerlere takılmıyo orası enerji girisi o sagdaki kablo psuya gidiyo soldaki olanın ucu boş dişi üç pinli soket var