bilalinthehouse
Üyecik
- Katılım
- 26 Haziran 2026
- Mesajlar
- 4
- Beğeniler
- 0
Bugün Thermalright'ın Assassin King SE modelini aldım ama ARGB hub'da takacak giriş yok. ARGB hub 6 pinli, fanın ARGB soketi ise 3 pin.
Dönüştürücü alsam sorun olur mu, yakar mı? 12 volt diye biliyorum hub'ı ama yanda 5 volt da yazıyor. Nasıl olacak, yardım eder misiniz?
Dönüştürücü alsam sorun olur mu, yakar mı? 12 volt diye biliyorum hub'ı ama yanda 5 volt da yazıyor. Nasıl olacak, yardım eder misiniz?