MFG için geçmeyi düşünebilirsin. Input lag seni rahatsız etmeyecekse 5070 ya da 5070Ti alıp MFG kullanabilirsin 4K monitörünle. 4070Ti biraz zorlanır diye düşünüyorum MFG'siz.
4070 Tİ sizi DLSS ve Frame Gen teknolojileri ile 7000, 8000 serilerine kadar idare eder. 5000 serisini es geçip devam edin, 6000 serisinde geçmeyi düşünebilirsiniz, 7000 ve 8000 serilerinde net geçilir. Tabi günün sonunda para sizin.
MFG için geçmeyi düşünebilirsin. Input lag seni rahatsız etmeyecekse 5070 ya da 5070Ti alıp MFG kullanabilirsin 4K monitörünle. 4070Ti biraz zorlanır diye düşünüyorum MFG'siz.
4070 Ti'nin 2K 60 FPS açamayacağı oyun yok şuanda, oyun grafikleri son birkaç yıldır yerinde saymaya devam ediyor ama firmalar dlss ve fsr gibi teknolojiler yüzünden optimizasyondan her geçen yıl daha fazla kaçındığı için yetersiz kalabilir sadece, o da ekran kartı ile alakalı bir şey değil zaten. MFG şuna hiç stabil değil, oyunlarda birden 30 fpsden 240 fpsye çıkarabiliyor ama bununla beraber kalite aşırı düşüyor ve ciddi bir şekilde anlaşılabilir bir gecikme veriyor, şahsen hiç değmez. MFG 6000 serisinde tam oturacaktır şahsen. Şuan FG 2x hayli yeterlidir, özellikle 4070 Ti ile gelecek 5 yılda çıkan hiç bir oyunda sorun yaşatmaz.
Ekstra olarak ülkenin şuan ki ekonomik durumu göz önüne alınırsa sadece 1 seri değiştirmek cidden mantıksız bir seçenek.