Detaylar
Kim cevapladı?Cem Yilmaz
Uzman
- Katılım
- 23 Şubat 2025
- Mesajlar
- 600
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 348
Ekran kartım 4070 Ti
Monitörüm 4K
DLSS 4 kullanıyorum
Sizce 5000 serisi bir ekran kartı almak şart mı yoksa 6000 serisi çıkana kadar idare eder mi?
Hocam idare eder ne demek, elinizdeki kart 4070 Ti boru degil. Tabii ki bekleyin 6000 serisini. Şu anki seri fiyatindan dolayi alinmaz
deadfellow
Üstün
- Katılım
- 28 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.859
- Çözümler
- 32
- Beğeniler
- 2.331
MFG için geçmeyi düşünebilirsin. Input lag seni rahatsız etmeyecekse 5070 ya da 5070Ti alıp MFG kullanabilirsin 4K monitörünle. 4070Ti biraz zorlanır diye düşünüyorum MFG'siz.
Gloxinium
Becerikli
- Katılım
- 2 Mart 2025
- Mesajlar
- 108
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 37
4070 Tİ sizi DLSS ve Frame Gen teknolojileri ile 7000, 8000 serilerine kadar idare eder. 5000 serisini es geçip devam edin, 6000 serisinde geçmeyi düşünebilirsiniz, 7000 ve 8000 serilerinde net geçilir. Tabi günün sonunda para sizin.Ekran kartım 4070 Ti
Monitörüm 4K
DLSS 4 kullanıyorum
Sizce 5000 serisi bir ekran kartı almak şart mı yoksa 6000 serisi çıkana kadar idare eder mi?
4070 Ti'nin 2K 60 FPS açamayacağı oyun yok şuanda, oyun grafikleri son birkaç yıldır yerinde saymaya devam ediyor ama firmalar dlss ve fsr gibi teknolojiler yüzünden optimizasyondan her geçen yıl daha fazla kaçındığı için yetersiz kalabilir sadece, o da ekran kartı ile alakalı bir şey değil zaten. MFG şuna hiç stabil değil, oyunlarda birden 30 fpsden 240 fpsye çıkarabiliyor ama bununla beraber kalite aşırı düşüyor ve ciddi bir şekilde anlaşılabilir bir gecikme veriyor, şahsen hiç değmez. MFG 6000 serisinde tam oturacaktır şahsen. Şuan FG 2x hayli yeterlidir, özellikle 4070 Ti ile gelecek 5 yılda çıkan hiç bir oyunda sorun yaşatmaz.MFG için geçmeyi düşünebilirsin. Input lag seni rahatsız etmeyecekse 5070 ya da 5070Ti alıp MFG kullanabilirsin 4K monitörünle. 4070Ti biraz zorlanır diye düşünüyorum MFG'siz.
Ekstra olarak ülkenin şuan ki ekonomik durumu göz önüne alınırsa sadece 1 seri değiştirmek cidden mantıksız bir seçenek.
Son düzenleme:
Hocam monitörüm 4k yalnız. Belirtmiştim konu detayında.4070 Ti'nin 2K 60 FPS açamayacağı oyun yok şuanda,
iamnoobhas
Uzman
- Katılım
- 18 Şubat 2025
- Mesajlar
- 708
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 290
Hocam sadece yapay zekaya güvenen bir 5000 serisi almak istemezsin ya 4070 Ti varken. Bence gerek yok devam et bununla.
Gloxinium
Becerikli
- Katılım
- 2 Mart 2025
- Mesajlar
- 108
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 37
Yine de açamayacağı oyun yok, 4k'da açarsın DLSS, yine rahatça oynarsın.Hocam monitörüm 4k yalnız. Belirtmiştim konu detayında.
Benzer konular
- Mesaj
- 24
- Görüntüleme
- 295