60Hz olayından dolayı yönelmiyorum dediğim gibi. Bu konudaki cihazdan da vazgeçtim zaten. S26 kovalayacağım 1 ay içinde.Arkadaşın telefonu pahalı gibi geldi bana. Ben Yepy’den 42.300’e iPhone 15 mavi olanından aldım ve 9 taksit yaptılar süper telefon, almışken 15 16 filan al