O zaman LG alabilirsiniz. 32inç istemiyorsanız yapacak bir şey yok.
Mini LED VA vs IPS.
@UnkownTecho
Son düzenleme:
O zaman LG alabilirsiniz. 32inç istemiyorsanız yapacak bir şey yok.
Mini LED VA vs IPS.
@UnkownTecho
Normal IPS ten birazcık daha iyi sadece. Mini Led'e rakip bile olamaz. Normal IPS 1300:1-1500:1 kontrast görürken LG 1700-1800:1 görüyor. Neo g7 ile arasında renk gamutu farkı yok denecek kadar az. Kontrast farkı ise devasa.LG Nano IPS olduğu için normal IPS’lerden daha çok iyi diyorlar görüntü ve renk olarak yabancı reddit uygulamasında hocam katılıyor musun ?
Normal IPS ten birazcık daha iyi sadece. Mini Led'e rakip bile olamaz. Normal IPS 1300:1-1500:1 kontrast görürken LG 1700-1800:1 görüyor. Neo g7 ile arasında renk gamutu farkı yok denecek kadar az. Kontrast farkı ise devasa.
Eki Görüntüle 203242Eki Görüntüle 203243
![]()
Samsung Odyssey Neo G7 S32BG75 Review
The Samsung Odyssey Neo G7 S32BG75 is a 32-inch 4k monitor that Samsung released in 2022. Part of the Odyssey gaming lineup, it's different from other G7 models ...www.rtings.com
Normal de uzatmayıp bildiğinizi alın diyerek geçecektim ama dayanamadım. Arada bariz bir kalite farkı var.
Ezberden ürün seçmenin mantıksız olduğunu ve bilenlere bırakılması gerektiğini düşünüyorum. Sırf LG nin özellikleri daha fazla ve tasarımı daha iyi diye almayı aşırı saçma buluyorum. İsraf yahu bu. Ne gerek var?
Hiç bir şey bilmiyorsanız Rtings'e girip SDR ve HDR puanlamalarına bakın.
Ben yine de berbat bir kontrast oranına sahip bir monitör alacağım diyorsanız daha da bir şey demeyeceğim.
Eki Görüntüle 203248Eki Görüntüle 203249
Neo g8 daha üst seviye bir model ama scanline sorunu yaygındı ilk çıktığında. Sonradan düzelttilerse bilmiyorum.
Scanline çıkmazsa mükemmel bir monitör.
Neo G8 daha üst seviye bir model ama scanline sorunu yaygındı ilk çıktığında. Sonradan düzelttilerse bilmiyorum.https://www.hepsiburada.com/samsung-odyssey-neo-g8-32-240hz-1-ms-4k-led-pivot-gaming-monitor-ls32bg850npxuf-p-HBCV00004SU12M?magaza=BOZDAN Teknoloji&utm_source=akakce&utm_medium=cpc&utm_campaign=sc:hb-ecom.sr:akakce.mdricecomp&utm_content=agnm:hb&wt_pc=akakce&adj_t=1fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.94.5 Bu nasıl hocam 27inç 2K monitörüm var masam aşırı büyük değil biraz kasaya değecek gibi oluyor 32İnç alırsam bir problem olur mu ?
FPS oyuncusuyum ve hikayeli oyunlara başlıcam yeniden 4K monitör alırsam.
İncelemeyle anlaşılabilecek bir şey değil. X incelemeye bakarım onda olmaz, Y incelemeye bakarım onda olur. Bazı kullanıcılarda olan, bazılarında ise olmayan bir sorun. Güncel kullanıcı yorumlarına bakmak gerekiyor. Bunun için ek bir zaman ayırıp araştırma yapmam lazım, ki bunun için uğraşamam. Zaten grip oldum. Bakacak halim yok. Mini LED varken Nano IPS'in adı bile geçmez. Sadece Nano IPS'i araştırın. Kör alım yapmayın. Düz IPS'ten pek bir farkı yok bunun. Düz VA kadar kontrast sağlayamıyor daha bu monitör. Buna black IPS desen ne olacak? Gray IPS desek daha doğru olur.Hocam bu konularda baya aktifsin acaba zahmet olmazsa scanline olayını düzeltmişler mi bir inceleme yapar mısın yoksa direk satın alacağım sipariş.
Neo G8 daha üst seviye bir model ama scanline sorunu yaygındı ilk çıktığında. Sonradan düzelttilerse bilmiyorum.
Scanline çıkmazsa mükemmel bir monitör.
İncelemeyle anlaşılabilecek bir şey değil. X incelemeye bakarım onda olmaz, Y incelemeye bakarım onda olur. Bazı kullanıcılarda olan, bazılarında ise olmayan bir sorun. Güncel kullanıcı yorumlarına bakmak gerekiyor. Bunun için ek bir zaman ayırıp araştırma yapmam lazım, ki bunun için uğraşamam. Zaten grip oldum. Bakacak halim yok. Mini LED varken Nano IPS'in adı bile geçmez. Sadece Nano IPS'i araştırın. Kör alım yapmayın. Düz IPS'ten pek bir farkı yok bunun. Düz VA kadar kontrast sağlayamıyor daha bu monitör. Buna black IPS desen ne olacak? Gray IPS desek daha doğru olur.
Mini LED IPS vs LG Nano IPS;
Şimdi buna mı 27K vereceksiniz? Parayı çöpe atın daha iyi.
G8 alıp geçeyim mi hocam, nasıl olur sence? 32" masama sığar diye tahmin ediyorum umarım.