LG Nano IPS olduğu için normal IPS’lerden daha çok iyi diyorlar görüntü ve renk olarak yabancı reddit uygulamasında hocam katılıyor musun ?
Normal IPS ten birazcık daha iyi sadece. Mini Led'e rakip bile olamaz. Normal IPS 1300:1-1500:1 kontrast görürken LG 1700-1800:1 görüyor. Neo g7 ile arasında renk gamutu farkı yok denecek kadar az. Kontrast farkı ise devasa.
Screenshot_20251119_215701_app_revanced_android_youtube_MainActivity.webp
Screenshot_20251119_215625_app_revanced_android_youtube_MainActivity.webp




Normal de uzatmayıp bildiğinizi alın diyerek geçecektim ama dayanamadım. Arada bariz bir kalite farkı var.

Ezberden ürün seçmenin mantıksız olduğunu ve bilenlere bırakılması gerektiğini düşünüyorum. Sırf LG nin özellikleri daha fazla ve tasarımı daha iyi diye almayı aşırı saçma buluyorum. İsraf yahu bu. Ne gerek var?

Hiç bir şey bilmiyorsanız Rtings'e girip SDR ve HDR puanlamalarına bakın.

Ben yine de berbat bir kontrast oranına sahip bir monitör alacağım diyorsanız daha da bir şey demeyeceğim.
Screenshot_20251119_220202_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.webp
Screenshot_20251119_220126_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.webp
 
Son düzenleme:
https://www.hepsiburada.com/samsung-odyssey-neo-g8-32-240hz-1-ms-4k-led-pivot-gaming-monitor-ls32bg850npxuf-p-HBCV00004SU12M?magaza=BOZDAN Teknoloji&utm_source=akakce&utm_medium=cpc&utm_campaign=sc:hb-ecom.sr:akakce.md:pricecomp&utm_content=agnm:hb&wt_pc=akakce&adj_t=1fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.94.5 Bu nasıl hocam 27inç 2K monitörüm var masam aşırı büyük değil biraz kasaya değecek gibi oluyor 32İnç alırsam bir problem olur mu ?
FPS oyuncusuyum ve hikayeli oyunlara başlıcam yeniden 4K monitör alırsam.
Normal IPS ten birazcık daha iyi sadece. Mini Led'e rakip bile olamaz. Normal IPS 1300:1-1500:1 kontrast görürken LG 1700-1800:1 görüyor. Neo g7 ile arasında renk gamutu farkı yok denecek kadar az. Kontrast farkı ise devasa.
Eki Görüntüle 203242Eki Görüntüle 203243



Normal de uzatmayıp bildiğinizi alın diyerek geçecektim ama dayanamadım. Arada bariz bir kalite farkı var.

Ezberden ürün seçmenin mantıksız olduğunu ve bilenlere bırakılması gerektiğini düşünüyorum. Sırf LG nin özellikleri daha fazla ve tasarımı daha iyi diye almayı aşırı saçma buluyorum. İsraf yahu bu. Ne gerek var?

Hiç bir şey bilmiyorsanız Rtings'e girip SDR ve HDR puanlamalarına bakın.

Ben yine de berbat bir kontrast oranına sahip bir monitör alacağım diyorsanız daha da bir şey demeyeceğim.
Eki Görüntüle 203248Eki Görüntüle 203249


Neo g8 daha üst seviye bir model ama scanline sorunu yaygındı ilk çıktığında. Sonradan düzelttilerse bilmiyorum.



Scanline çıkmazsa mükemmel bir monitör.

Hocam bu konularda baya aktifsin acaba zahmet olmazsa scanline olayını düzeltmişler mi bir inceleme yapar mısın yoksa direk satın alacağım.
 
Son düzenleme:
Neo G8 daha üst seviye bir model ama scanline sorunu yaygındı ilk çıktığında. Sonradan düzelttilerse bilmiyorum.




Scanline çıkmazsa mükemmel bir monitör.


Hocam bu konularda baya aktifsin acaba zahmet olmazsa scanline olayını düzeltmişler mi bir inceleme yapar mısın yoksa direk satın alacağım sipariş.
İncelemeyle anlaşılabilecek bir şey değil. X incelemeye bakarım onda olmaz, Y incelemeye bakarım onda olur. Bazı kullanıcılarda olan, bazılarında ise olmayan bir sorun. Güncel kullanıcı yorumlarına bakmak gerekiyor. Bunun için ek bir zaman ayırıp araştırma yapmam lazım, ki bunun için uğraşamam. Zaten grip oldum. Bakacak halim yok. Mini LED varken Nano IPS'in adı bile geçmez. Sadece Nano IPS'i araştırın. Kör alım yapmayın. Düz IPS'ten pek bir farkı yok bunun. Düz VA kadar kontrast sağlayamıyor daha bu monitör. Buna black IPS desen ne olacak? Gray IPS desek daha doğru olur.

Mini LED IPS vs LG Nano IPS;







Şimdi buna mı 27K vereceksiniz? Parayı çöpe atın daha iyi.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Neo G8 daha üst seviye bir model ama scanline sorunu yaygındı ilk çıktığında. Sonradan düzelttilerse bilmiyorum.




Scanline çıkmazsa mükemmel bir monitör.



İncelemeyle anlaşılabilecek bir şey değil. X incelemeye bakarım onda olmaz, Y incelemeye bakarım onda olur. Bazı kullanıcılarda olan, bazılarında ise olmayan bir sorun. Güncel kullanıcı yorumlarına bakmak gerekiyor. Bunun için ek bir zaman ayırıp araştırma yapmam lazım, ki bunun için uğraşamam. Zaten grip oldum. Bakacak halim yok. Mini LED varken Nano IPS'in adı bile geçmez. Sadece Nano IPS'i araştırın. Kör alım yapmayın. Düz IPS'ten pek bir farkı yok bunun. Düz VA kadar kontrast sağlayamıyor daha bu monitör. Buna black IPS desen ne olacak? Gray IPS desek daha doğru olur.

Mini LED IPS vs LG Nano IPS;







Şimdi buna mı 27K vereceksiniz? Parayı çöpe atın daha iyi.

G8 alıp geçeyim mi hocam, nasıl olur sence? 32" masama sığar diye tahmin ediyorum umarım.
 
Son düzenleyen: Moderatör: