Bütçe artırıp Moser almanı şiddetle tavsiye ederim. Kablosuz değil ama kablosu bayağı bir uzun. Ayrıca seni çok uzun yıllar idare edeceğini düşünüyorum. Çok kalitelidir, eline alırsan ağırlığından kaliteli olduğunu anlarsın.
 
Sinek kaydi gibi diyorsaniz bu fiyat bandinda hicbir makine sakali o sekilde almaz. Powertec gibi urunlere yaklasmanizi pek onermem evde 2-3 modeli var ve hepsi birbirinden kotu sakal ve biyik kesme konusunda. Butceyi yukseltme sansiniz varsa Philips OneBlade alabilirsiniz ustte arkadasin onerdigi gibi. İstediginiz sekilde alacaktir.
 

Bütçe artırıp moser almanı şiddetle tavsiye ederim. Kablosuz değil ama kablosu bayağı bir uzun. Ayrıca seni çok uzun yıllar idare edeceğini düşünüyorum. Çok kalitelidir, eline alırsan ağırlığından kaliteli olduğunu anlarsın.

Bunu senelerdir kullanıyorum. Sakal için çok uygun değil. En kısa ayarda bile bir kısmını bırakıyor. Bu daha çok saç için uygun. ( makineyi 7-8 yaşımdan beri kullanıyoruz gerçekten sağlam makine)