Hocam gür sakal için bu mu philips mi?
Philips derken MG3720 değil mi?


İncelemesini yapmıştım.

Kökten almıyor, gür sakal için Powertec daha iyi olabilir.
 
Philips derken MG3720 değil mi?


İncelemesini yapmıştım.

Kökten almıyor, gür sakal için Powertec daha iyi olabilir.
Oneblade hocam dediğim.
 
Bunu senelerdir kullanıyorum. Sakal için çok uygun değil. En kısa ayarda bile bir kısmını bırakıyor. Bu daha çok saç için uygun. ( makineyi 7-8 yaşımdan beri kullanıyoruz gerçekten sağlam makine)

Sakal için uygun değil evet saç kesme makinesi ama inanilmaz kaliteli bir ürün.
 
OneBlade almaya karar verdim. Cevap veren herkese çok teşekkürler.
Hocam oneblade ergen sakalı ancak kesebiliyormuş. Gür sakallarınız varsa bu model en iyisiymiş. Bir gündür tıraş makinesi araştırıyorum. :)
 
Hocam oneblade ergen sakalı ancak kesebiliyormuş. Gür sakallarınız varsa bu model en iyisiymiş. Bir gündür tıraş makinesi araştırıyorum. :)
Sakalım pek gür değil. OneBlade aldım.