Detaylar
Kim cevapladı?Emeğiniz için teşekkürler, Ayhan Hocam'ın da dediği gibi 32 GB RAM'e 35 vermek yerine 48 GB'ı 37'ye almak daha mantıklı gibi.
Hocam aslında ona kaymaya başladım ama en azından RGB olsa da beyaz RGB mi yaksam diyorsun?Size tavsiyem 2 adet Patriot 6000 CL30 1x16 almanız ama, haberiniz olsun. Sırf beyaz olacak diye 2 kat para vermekten söz ediyorsunuz şu anda. Ben olsam RAM'lere bu kadar takmazdım, az kontrast yaratmak lazım. Patriot simsiyah bir RAM değil nihayetinde.
Emeğiniz için teşekkürler, ayhan hocamın da dediği gibi 32 GB RAM'e 35 vermek yerine 48 GB ı 37'e almak daha mantıklı gibi.
Düşük bütçe için önerdim, imkan varsa 48 GB daha iyi olur. Ayhan hocamın önerisinin üzerine öneri yapmam ben, gönüller bir
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.362
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.901
Emeğiniz için teşekkürler, Ayhan Hocam'ın da dediği gibi 32 GB RAM'e 35 vermek yerine 48 GB'ı 37'ye almak daha mantıklı gibi.
Hocam aslında ona kaymaya başladım ama en azından RGB olsa da beyaz RGB mi yaksam diyorsun?
RAM krizi var, 2 kat para vermeniz gerekecek. Patriot alıp geçin, paranız cebinizde kalsın. RAM'de RGB zaten tavsiye etmiyoruz genel olarak, DDR5 düz EXPO profilde dahi ısınıyor mimari gereği. Üzerine bir de RGB ile 5 derece ekliyorsun. İleride RAM timing vs. uğraşayım dersen sana engel olur. Yazılımla ayrıca RGB kapattı bu forumdaki çoğu kişi RAM ile uğraştığından.
Bu değerli yorumunuzu dikkate kesinlikle alacağım.RAM krizi var, 2 kat para vermeniz gerekecek. Patriot alıp geçin, paranız cebinizde kalsın. RAM'de RGB zaten tavsiye etmiyoruz genel olarak, DDR5 düz EXPO profilde dahi ısınıyor mimari gereği. Üzerine bir de RGB ile 5 derece ekliyorsun. İleride RAM timing vs. uğraşayım dersen sana engel olur. Yazılımla ayrıca RGB kapattı bu forumdaki çoğu kişi RAM ile uğraştığından.
Heves ettim diye 15.000₺ fazla vermeli miyim diye ölçüp tartıp karar vereceğim.
Son soru olarak; Eğer beyaz dışında bir RAM alacaksam kesinlikle patriot mu olmalı bu peki?
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.362
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.901
Bu değerli yorumunuzu dikkate kesinlikle alacağım.
Heves ettim diye 15.000₺ fazla vermeli miyim diye ölçüp tartıp karar vereceğim.
Son soru olarak; Eğer beyaz dışında bir RAM alacaksam kesinlikle patriot mu olmalı bu peki?
Evet, en uygunu hangisiyse o. Şu anda en uygunu halen daha o. 2x16 kit almayın, pahalıya gelebilir. 1x16'dan 2 adet sipariş verin. 6000 CL30 ve Hynix geliyor, sıfır sıkıntı o yüzden.
Buradan da yazabilirim aslında hem başkasına da yardımcı olur belki. Ben halen RAM'i alamadım.
Bu RAM hakkında yorumunuz nedir acaba?
@wizschka Radara girdi, V-Color kaçırmayın.
V-Color Manta XSky RGB 32GB (2x16GB) DDR5 6400MHz CL32, AMD EXPO Uyumlu, SK Hynix IC, 1.4V, Oyun Masaüstü Bellek Kiti, Beyaz : Amazon.com.tr: Bilgisayar
V-Color Manta XSky RGB 32GB (2x16GB) DDR5 6400MHz CL32, AMD EXPO Uyumlu, SK Hynix IC, 1.4V, Oyun Masaüstü Bellek Kiti, Beyaz : Amazon.com.tr: Bilgisayar
www.amazon.com.tr
Son düzenleme:
Hocam önerinizi dinleyerek patriot aldım. çok da sırıtmadı. Dün toplayabildim kasayı. Hatta hanım aşık oldu elimden aldı pcyi öyle diyeyim. Emeğinize sağlık. Çok teşekkür ederim ilginiz içinEvet, en uygunu hangisiyse o. Şu anda en uygunu halen daha o. 2x16 kit almayın, pahalıya gelebilir. 1x16'dan 2 adet sipariş verin. 6000 CL30 ve Hynix geliyor, sıfır sıkıntı o yüzden.
@wizschka Radara girdi, V-Color kaçırmayın.
V-Color Manta XSky RGB 32GB (2x16GB) DDR5 6400MHz CL32, AMD EXPO Uyumlu, SK Hynix IC, 1.4V, Oyun Masaüstü Bellek Kiti, Beyaz : Amazon.com.tr: Bilgisayar
V-Color Manta XSky RGB 32GB (2x16GB) DDR5 6400MHz CL32, AMD EXPO Uyumlu, SK Hynix IC, 1.4V, Oyun Masaüstü Bellek Kiti, Beyaz : Amazon.com.tr: Bilgisayarwww.amazon.com.tr
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.362
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.901
Hocam önerinizi dinleyerek patriot aldım. çok da sırıtmadı. Dün toplayabildim kasayı. Hatta hanım aşık oldu elimden aldı pcyi öyle diyeyim. Emeğinize sağlık. Çok teşekkür ederim ilginiz için![]()
Hayırlı olsun tekrar. V-Color'lar yeni stoğa girdi, Amazon satıcılı. O vakitler buna denk gelseydim bunu önerirdim ama dediğim gibi az kontrast vermek iyidir. Hynix olduktan sonra normal kullanıcı için marka-model önem arz etmiyor. Umarım sorunsuz kullanırsın. Problem yaşarsan konu açarsın, arkadaşlar ilgilenecektir. Windows kurulumu vs. Secure Boot Violation hataları var, BIOS güncellediğinizden ve güncel ISO kullandığınızdan emin olun.
Yeni konular
-
-
Kupon Tüm elektronik ürünlerde geçerli 1.200 TL'ye 300 TL indirim!
- Caner Uncu
- Mesaj: 0
-
-
Vodafone Smart Style 7 telefonda ROM atarken QFIL Sahara hatası
- mustafausul511
- Mesaj: 0
-
-