Merhaba, Amazon'dan bir kitap seti aldım. Ürün hasarlıydı. 2 defa değişim yaptırdım ama değişimden gelen ürünler ilk gelen üründen çok daha hasarlıydı. Üstelik 2. değişimden önce canlı destek durumu depoya bildirdiğini ve ürünün kontrol edilip gönderileceğini söyledi. Ama gelen setin kutusu direkt yırtıktı ve kargo kutusunu açar açmaz kutu dağıldı. Zaten bir kısmı bantla yapıştırılmıştı. Kitaplarda da bazı hasarlar vardı. 3. gelen ürün da hasarlı olursa iade edip başka bir yerden alacaktım. Amazon'dan hediye kartı bakiyesiyle aldığım için çok daha ucuza geldiği halde başka bir yerden alacaktım ama fiyatlar çok artmış. Önceden Amazon'daki fiyatla aynıydı. Üstelik Amazon'daki fiyat da arttı. Ve bu ürünün Amazon'daki stoğu sürekli bitmiş veya bitmek üzere gözüküyor. Şimdiye kadar maksimum 20 stoğu olduğunu gördüm. 2. ve 3. gelen ürün 2. el gibi olduğu için stoktaki ürünlerin iade ürünü olduğunu düşünmeye başladım. Gerçi canlı destek 2. el değildir, depoda karışmıştır falan dedi ama bilemiyorum artık. Az önce görüştüğüm temsilci de 1 kez değişim olduğu için (2 kez oldu) tekrar değişim yapamayacaklarını söyledi. İade edip yeniden alın, aradaki farkı size öderiz dedi. Bu benim için maddi açıdan sorun değil ama ilk siparişten bu yana 16 gün oldu. Şimdi de bunun önce iadesini bekleyeceğim, sonra da yeni gelecek ürünü. Üstelik muhtemelen yine hasarlı gelecek. Sağlam geleceğini hiç sanmıyorum.
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Ne yapmamı önerirsiniz?
Stokların artmasını bekleyin, aradan belirli bir zaman geçtikten sonra tekrar sipariş verin. Ayrıca aradaki farkı sizlere ödeyeceklerini de belirtmişler. Yapmayacağım derseniz de kitapları başka bir platformdan istetirsiniz, Amazon'daki bakiyenizle farklı ürünler alırsınız. Amazon, Türkiye'ye ilk geldiği dönemlerde çok başarılıydı ancak son 1 senedir oldukça olumsuz yönde ilerlediler.
Stokların artmasını bekleyin, aradan belirli bir zaman geçtikten sonra tekrar sipariş verin. Ayrıca aradaki farkı sizlere ödeyeceklerini de belirtmişler. Yapmayacağım derseniz de kitapları başka bir platformdan istetirsiniz, Amazon'daki bakiyenizle farklı ürünler alırsınız. Amazon, Türkiye'ye ilk geldiği dönemlerde çok başarılıydı ancak son 1 senedir oldukça olumsuz yönde ilerlediler.
Stoklar pek artmıyor. En fazla 20 stok olduğunu görmüştüm. Ama diğer satıcılarda stok var. Aynı serinin yeni çıkan kitaplarını da almıştım. Onlar da hasarlı ve baya kirliydi ama değişimle sıkıntısız şekilde yeniden gönderdiler. Amazon'un ürünü diğer satıcılardan tedarik edip bana göndermesi gibi bir şey mümkün mü acaba? Eğer 4. defa hasarlı ürün gelirse bunu sormayı düşünüyorum. Çünkü başka bir yerden alırsam çok pahalıya gelecek.