Ben bunun benzerini arama motoru olarak yazdım ve insanlara da bunu kullanmalarının kendileri yararına olduğunu belirttim.
Ancak kimsenin pek ilgisini çekmedi, ne de olsa herkesin kurulu düzeni (!) var değil mi?
Daha arama motoru değiştiremeyen veya destekleyemeyen bir kitleden Android'in "açık" kalmasına destek çıkacağını sanıyorsanız (özellikle de Türkiye vatandaşı ise) yanılıyorsunuz.
Öncelikle herkese hayırlı günler dilerim! Bazılarınız bu arama motorunu belki duydu, bazılarınız da henüz yeni duyuyor.
Bu arama motoru diğer arama motorlarındaki veriyi olduğu gibi çekmek yerine (DucDuckGo gibi) kendine ait olan Bot sayesinde interneti tarıyor ve elde ettiği verileri kendi veritabanına entegre ediyor. Bu noktanın özellikle değerli olduğunu düşünüyorum.
Yerel arama sonuçlarında çok başarılı, yabancı siteleri aramada da ben şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım.
Server'ları benim de şu an öğrencisi olduğum Gaziantep Üniversitesi'ndeki Teknopark'ta bulunuyor...