Ne bileyim hocam, herkes uçup kaçıyor kolaydı kolaydı diye. Sinirlerim bozuldu şurada bi rahat 3.5 haftamız var zaten.
Her sene öyle oluyor. 2-3 yıldır giriyorsun senin benden daha iyi bilmen lazım. 3-4 gün kolay diyenler türeyecek sosyal medyada. Aşağı yukarı benzer sıralamalar gelecektir. Takmaya gerek yok, tadını çıkarmak lazım. İyisiyle kötüsüyle bitti artık.

TYT'de Türkçe bu sene daha zordu bence. Sosyal normaldi, matematiği 2025'e kıyasla kolaydı fakat feni 2025'e kıyasla zordu. Benim fikrim böyle.
Tam olarak öyle bence de.
 
Edebiyatı hiç edebiyat gibi değildi, eser yazar soruları tam bir fiyaskoydu. Sahibini şıklara koyuyor eserle ilgili küçücük bilgi veriyor, Reşat Nuri sorusunu Atatürk'le yakınlığından yapabildim. Yoksa o soruyu yapmak çok zordu. Tarihi basitti, coğrafyası çok kolay değildi, kolay orta arası olduğunu düşünüyorum. Matematik de aynı şekilde boru gibiydi. Yeni Maarif sistemini resmen üzerimizde denek olarak denediler.
 
@pesimist34, @SF26 sınav kolaydı benim için ama fena moralim bozuldu. Dünkü TYT iyi geçmişti, her ne kadar zor olsa bile. AYT'de ise konuları bilmediğim için yapamadığım soru sayısı çok fazlaydı. Keşke konuları bitirecek vaktim olsaydı. Konular tamam olsa tıp gelirdi diye düşünüyorum.

Sayısal kısmı bitirince sözel bölümden de 40 soru işaretledim ve sürem arttı. Keşke konuları bitirebilseydim.
Eki Görüntüle 259051

Neden tıp istediğinizi merak ettiğimden soruyorum mesleğe yatkınlık veya hayaliniz mi var yoksa çevre vesaire mi?