Veira
Başarılı
- Katılım
- 11 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.216
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 1.002
Sanmıyorum. TYT eleyiciydi.
Sanmıyorum. TYT eleyiciydi.
Ne bileyim hocam, herkes uçup kaçıyor kolaydı kolaydı diye. Sinirlerim bozuldu şurada bi rahat 3.5 haftamız var zaten.
Ne bileyim hocam, herkes uçup kaçıyor kolaydı kolaydı diye. Sinirlerim bozuldu şurada bir rahat 3.5 haftamız var zaten.
Her sene öyle oluyor. 2-3 yıldır giriyorsun senin benden daha iyi bilmen lazım. 3-4 gün kolay diyenler türeyecek sosyal medyada. Aşağı yukarı benzer sıralamalar gelecektir. Takmaya gerek yok, tadını çıkarmak lazım. İyisiyle kötüsüyle bitti artık.Ne bileyim hocam, herkes uçup kaçıyor kolaydı kolaydı diye. Sinirlerim bozuldu şurada bi rahat 3.5 haftamız var zaten.
Tam olarak öyle bence de.TYT'de Türkçe bu sene daha zordu bence. Sosyal normaldi, matematiği 2025'e kıyasla kolaydı fakat feni 2025'e kıyasla zordu. Benim fikrim böyle.
@pesimist34, @SF26 sınav kolaydı benim için ama fena moralim bozuldu. Dünkü TYT iyi geçmişti, her ne kadar zor olsa bile. AYT'de ise konuları bilmediğim için yapamadığım soru sayısı çok fazlaydı. Keşke konuları bitirecek vaktim olsaydı. Konular tamam olsa tıp gelirdi diye düşünüyorum.
Sayısal kısmı bitirince sözel bölümden de 40 soru işaretledim ve sürem arttı. Keşke konuları bitirebilseydim.
Eki Görüntüle 259051
Neden tıp istediğinizi merak ettiğimden soruyorum mesleğe yatkınlık veya hayaliniz mi var yoksa çevre vesaire mi?
@Testo Unit gitti diye. Benim öyle aman aman istediğim bir şey yok.
@Testo Unit gitti diye. Benim öyle aman aman istediğim bir şey yok. Pilotaj istiyorum, o da gelir mi şüpheli.