Geçenlerde Valorant için denedim ama yapamadım. Sonra internete baktım ve Gigabyte anakartlarda Secure Boot açınca görüntü gelmeme gibi sorunlar yaşandığını gördüm. B450M S2H ile Valorant oynayan var mı? Veya bu olayı nasıl çözebilirim?
Detaylar
Kim cevapladı?Benden önce yapıldıysa bilmiyorum ama ben güncellemedim. Güncellemeye de korkuyorum. Yaşadığım bölgede her an elektrik kesilebiliyor.
CSM'yi disabled, Secure Boot enabled, OS type varsa Windows, Secure Boot mode kısmını standart yap, Secure Boot mode Custom da kalmasın, bu kısım değişmiyorsa factory defaults key yapılacak. Bu ayarları bir dene, imkanın varsa o kısmın görselini yükle. Senin anakartta köprüleme yani sıralamalı BIOS güncellemesi var direkt son sürüme geçilmez zaten.
Hocam telefondan yanlış revizyona da bakmış olabilirim, sıralı BIOS var mı kontrol edebilir misin bilgisayardan @Ayhan Dönmez.
Son düzenleme:
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.397
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.934
CSM'yi disabled, Secure Boot enabled, OS type varsa Windows, Secure Boot mode kısmını standart yap, Secure Boot mode Custom da kalmasın, bu kısım değişmiyorsa factory defaults key yapılacak. Bu ayarları bir dene, imkanın varsa o kısmın görselini yükle. Senin anakart ta köprüleme yani sıralamalı BIOS güncellemesi var direkt son sürüme geçilmez zaten.
Hocam telefondan yanlış revizyona da bakmış olabilirim, sıralı BIOS var mı kontrol edebilir misin bilgisayardan @Ayhan Dönmez.
Uyarılar var ama flashback için diyor. @X99 Q-Flash Utility, Q-Flash Plus. Gigabyte'da isimler biraz karışık. İlk 32 olana güncellesin.
Valla hocam bu kadar uğraşacağıma Valorant oynamam daha iyi.
Teşekkürler yine de.
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.397
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.934
Valla hocam bu kadar uğraşacağıma Valorant oynamam daha iyi.Teşekkürler yine de.
Secure Boot format bile attırmıyor artık, Violation hatası var Microzort'un. Format da atma, gittiği yere kadar kullan derim.
Şu Gigabyte giriş seviye kartlardan kaçmak lazım, mantık dahilinde modellere yönelin.
Uzun bir işlem değilse olur hocam. Çok Valorant hastası değilim zaten arada bir oynayacağım sadece.B450M S2H kullanıyorum, ben de Secure Boot açık. Bayadır ilk Windows 11 çıktığından beri eğer açacaksanız akşam eve geçince tek tek gösteririm.