R

Ranton Kouga

Ziyaretçi


Bu video üzerinden konuşmak istiyorum. Boşa linç atmayın.
Yorumlara girdim bayağı bağış atanlar olmuş. Bu iş artık ticarete dönmemiş mi?
 
Zaten öyle. Duygu sömürüsünden başka bir şey değil. Onu bunu geçtim madem bu araplar kardeş. Niye kardeşlerini desteklemiyorlar ve orada yaşamamalarına rağmen özgür Filistin yazıyorlar? Duygu sömürüsü.