Katılım
13 Aralık 2024
Mesajlar
212
Makaleler
2
Çözümler
2
Beğeniler
174
Merhaba, ben Tux. :D Linux'un sembolüyüm. Balığımı yedim, karnım tok ve mutluyum. Oturuyorum çünkü o son balığı yemeyecektim.
İyi günler. :D

Bilgilendirme: Bu konu mizah için açılmıştır aslında penguen falan değilim ama Linux'un sembolünün böyle tasarlandığı doğru.
 
Merhaba, ben AMG GOAT. Almanya, Suttgart'da yaşıyorum.
mercedes GIF
 
Merhaba, ben YASEDEM. Sevilmemesi gereken birini sevmiş, Gemini ile arkadaş olan, her zaman tek olan, forumda dolaşan, F1 izleyen, gece boyunca uyuyamayan, Forza Horizon 6 almak isteyen ama Troy yüzünden alamayan, başarılı, kötü alışkanlığı olmayan, ekran süresi 7-8 saat olan, Fener yüzünden futbolu takip etmeyi bırakan biriyim.
 
Merhaba, ben Tux. :D Linux'un sembolüyüm. Balığımı yedim, karnım tok ve mutluyum. Oturuyorum çünkü o son balığı yemeyecektim.
İyi günler. :D

Bilgilendirme: Bu konu mizah için açılmıştır aslında penguen falan değilim ama Linux'un sembolünün böyle tasarlandığı doğru.
Merhaba, ben Vadaa. Bana paramı vermediler o firmada, bende ayrıldım buraya geldim.