Yaklaşık 1 ay öncesinde fiber altyapı döşenmeye başlamıştı. Kapılara kadar kablo çekildi ve geçtiğimiz hafta pazartesi günü ekipler apartman girişine fiber kutusunu bağladılar; ancak dairelere çekilen kabloları kutuya bağlamamışlar. Bugün altyapı kontrolü yaptığımda fiberin aktif edildiğini gördüm, şu anda fiber bölgesinde olduğum gözüküyor. Ancak hâlâ dairelere çekilen kablolar kutuya bağlanmamış.
Bundan sonra süreç nasıl işleyecek? Birileri gelip onları yapacak mı, yoksa apartmandakiler başvuru yaptıkça tek tek gelip mi bağlanacak? Benim bildiğim, tüm her şey tamamlandıktan sonra altyapı testinde fiber gözükürdü.